Prowadzenie bloga dla firm
Skuteczny Content Marketing
▸ Regularne publikacje na blogu
▸ Analiza słów kluczowych pod SEO
▸ Budowa ruchu z wyszukiwarki Google
pakiety i ceny
Dlaczego warto prowadzić bloga?
Jeśli nie prowadzisz firmowego bloga, to omija Cię wiele korzyści. W 2022 roku prowadzenie bloga na stronie internetowej sprawia, że Twój biznes może jeszcze lepiej się rozwinąć.
Poznaj kilka powodów dla których warto prowadzić firmowego bloga:
- Staniesz się ekspertem w swojej branży,
- Przyciągniesz nowych odbiorców, którzy mogą stać się klientami,
- Zaczniesz kreować pozytywny wizerunek swojej firmy,
- Blog to podstawa Content Marketingu,
- Zbudujesz wysokie zasięgi w wyszukiwarce Google.
Standard
Regularne publikowanie krótkich wpisów tematycznych związanych z działalnością firmy.- Wyróżniki pakietu Standard:
- ▸ Napisanie 1 wpisu miesięcznie o długości 2500-3000 zzs
- ▸ Formatowanie tekstu poprzez cięcie akapitów, podkreślenia, pogrubienia i przyciągające wzrok nagłówki
- ▸ Zdjęcie stockowe z bezpłatnego banku zdjęć
- ▸ -10% na każdy kolejny wpis w miesiącu
Biznes
Artykuły blogowe zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google. Zacznij budować ruch na stronie.- Wyróżniki pakietu Biznes:
- ▸ Planowanie tematów artykułów na podstawie analizy często wyszukiwanych słów kluczowych
- ▸ Napisanie 1 artykułu miesięcznie o długości 5000-6000 zzs
- ▸ Formatowanie tekstu poprzez cięcie akapitów, podkreślenia, pogrubienia i przyciągające wzrok nagłówki
- ▸ Linkowanie wewnętrzne
- ▸ Zdjęcia stockowe / 2 szt.
- ▸ -20% na każdy dodatkowy artykuł w miesiącu
- Przykładowe artykuły:
- ▸ Jak promować stronę internetową? 5 skutecznych sposobów
- ▸ Jak wybrać nazwę domeny w 2022 roku? 7 kluczowych zasad
- ▸ Zdjęcia stockowe – co to jest? Gdzie je znajdziesz w 2022 roku?
Premium
Ulepszony pakiet "Biznes", który stawia na dłuższe, lepiej wyczerpujące temat artykuły. Zadbaj o konwersję.- Wyróżniki pakietu Premium:
- ▸ Planowanie tematów artykułów na podstawie analizy często wyszukiwanych słów kluczowych
- ▸ Napisanie 1 artykułu miesięcznie o długości 8000-10000 zzs
- ▸ Formatowanie tekstu poprzez cięcie akapitów, podkreślenia, pogrubienia i przyciągające wzrok nagłówki
- ▸ Linkowanie wewnętrzne
- ▸ Zdjęcia stockowe / Do 4 szt.
- ▸ -20% na każdy dodatkowy artykuł w miesiącu
- Przykładowe artykuły:
- ▸ Co sprzedawać na Allegro w 2022 roku? 6 popularnych produktów
- ▸ Co to jest SEM i jaki ma związek z SEO?
- ▸ Jak założyć sklep na Facebooku? Poradnik 2022 krok po kroku
korzyści
Kiedy warto zainwestować w firmowego bloga?
Gdy chcesz skutecznie pozycjonować swoją stronę
Już sama optymalizacja witryny może pozytywnie wpłynąć na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, ale prowadzenie bloga może skutecznie zwiększyć liczbę słów kluczowych na jakie Twoja strona będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Konieczne jest zadbanie o to, żeby na Twojej stronie znalazły się teksty, zawierające słowa kluczowe w odpowiedniej liczbie i zagęszczeniu. Wtedy wyszukiwarka będzie chętniej wyświetlać witrynę na wyższych pozycjach. Z kolei Ty skutecznie zwiększysz liczbę osób, które odwiedzą Twoja stronę firmową.
Gdy chcesz dotrzeć do TOP5
Każdy, kto inwestuje pieniądze w pozycjonowanie stron, powinien też pomyśleć o prowadzeniu bloga. W końcu rzetelne artykuły są dziś szczególnie doceniane przez Google. To sprawia, że można dzięki nim szybciej osiągnąć czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Obecnie liczy się jakość oraz dostosowanie treści do potrzeb użytkowników. Kiedy o to zadbasz, to pozycjonowanie będzie efektywniejsze.
Gdy chcesz zostać ekspertem
Wysokiej jakości teksty, które piszą nasi copywriterzy, sprawiają, że Twoi klienci będą uznawać Cię za eksperta w Twojej branży. Dzięki temu chętniej i częściej zrobią u Ciebie zakupy czy wybiorą Twoje usługi. Osiągniesz to nie tylko dzięki tekstom na stronie, ale też unikalnym opisom czy poradnikowym artykułom na blogu. Dzielenie się wiedzą sprawi, że staniesz się wiarygodniejszy.
etapy pracy
Prowadzenie bloga ze Zdobywcami Sieci
Kiedy zechcesz, abyśmy wykonali dla Twojej firmy stronę www, to wiedz, że możemy też zadbać o odpowiednie treści na Twoim blogu firmowym. Zdajemy sobie sprawę, że regularne prowadzenie bloga pełni funkcję praktyczną, gdyż dostarcza wiedzę użytkownikom. Do tego wizualną, bo uatrakcyjnia wygląd strony. Poza tym blog może sprzedawać i zdobywać zasięgi w Google.
– Zrelaksuj się –
Wiemy jak ciężko Ci znaleźć czas, żeby napisać teksty na potrzeby strony internetowej, dlatego nasi copywriterzy zbudują treści za Ciebie.
dlaczego my?
Zobacz, dlaczego warto prowadzić z nami bloga
Uczciwe zasady
Jako nieliczni podajemy cenę i zakres wykonywanych obowiązków już na początku współpracy. Ceny wyżej przedstawionych pakietów nie ulegają zmianie podczas realizacji projektu.
Praca zespołowa
Jesteśmy firmą, nie freelancerem. To ważne, ponieważ umowę z klientem traktujemy jak świętość i starannie wypełniamy nasze obowiązki. Prowadzenie bloga to ważna część prowadzenia biznesu w Internecie.
Kompleksowa oferta
To właśnie dzięki pracy zespołowej jesteśmy w stanie wspierać firmy od zaprojektowania logo, przez wykonanie strony czy sklepu, po marketing internetowy i widoczność w Google.
Doradztwo i opieka
Oferujemy stały nadzór nad stronami i wsparcie techniczne w przypadku wystąpienia problemów. Stale obsługujemy setki firm w zakresie ich działalności w sieci.
Komfortowa komunikacja
Komfortowa obsługa dzięki możliwości stałego kontaktu telefonicznego oraz mailowego. To nie jest oczywiste bo coraz więcej firm IT przechodzi wyłącznie na kontakt poprzez e-mail.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje prowadzenie bloga firmowego?
Trudno określić koszty, jakie zapłacisz za teksty, które u nas zamówisz. Duży wpływ na cenę ma branża, w której działasz, liczba znaków, a co za tym idzie długość treści czy nawet czas realizacji zlecenia. Dopiero kiedy określisz wszystkie te kwestie, będziemy mogli dokonać dokładną wycenę.
Nie musisz się obawiać, gdyż dostosowaliśmy nasz cennik do potrzeb i wymagań współczesnych przedsiębiorców. Im więcej tekstów zamówisz, tym więcej zyskasz. Po prostu dopasuj swoje oczekiwania do naszych pakietów cenowych i od razu dowiesz się ile będzie kosztować prowadzenie bloga na Twojej firmowej stronie.
Dlaczego warto prowadzić bloga?
Dobrze prowadzony blog firmowy to przede wszystkim sposób na zbudowaniu dodatkowego ruchu z wyszukiwarki Google. Pomyśl jak wiele osób nie wie o istnieniu Twojego biznesu. Jest to szczególnie ważny aspekt dla właścicieli sklepów internetowych. Recenzje i rankingi produktów generują ogromne wyświetlenia, które bardzo często przekładają się na realnych klientów. Tak naprawdę w większości branż można w ten sposób dotrzeć do wielu nowych klientów. Kolejna korzyść to budowa autorytetu i pozycji eksperta w Twojej branży. Możesz stać się znany, a Twoje słowa będą często cytowane. Takie przypadki szczególnie często zdarzają się w branży medycznej. Blog ma również duże znacznie pod względem SEO. Witryny z regularnie prowadzonym blogiem łatwiej się pozycjonują, a także generują większe liczby.
Jak długie powinny być wpisy na blogu?
Optymalna długość tekstów powinna zależeć od konkurencyjności danego słowa kluczowego. Pisząc prościej, chodzi tutaj o to, żeby teksty miały przynajmniej podobną długość do tej, która znajduje się na stronach konkurencji.
Analiza witryn firm, z którymi bezpośrednio rywalizujesz w wyszukiwarce, jest bardzo ważna i dotyczy również copywritingu. Nasz zespół przyjmuje, że długość tekstów, które mają pomóc w pozycjonowaniu, powinna liczyć minimum 4500-5000 znaków ze spacjami.
W SEO przyjmuje się, że im dłuższe treści będziesz publikować, tym lepiej, ale mimo wszystko zachować umiar. Dobrze jest zachować bezpieczną granicę, żeby nie zamęczyć własnych czytelników. Ważne informacje powinny być na wyciągnięcie ręki.
Czym są słowa kluczowe i jak je znaleźć?
W tekstach na stronach powinny znaleźć się słowa kluczowe. Czym one są? Otóż to frazy, które wpisują internauci do wyszukiwarki Google, aby znaleźć produkty, usługi czy odpowiedzi na trapiące ich pytania.
Zatem, jeśli chcesz, aby użytkownicy trafiali właśnie na Twoją stronę, to musisz zadbać o treści, które wyposażone są w odpowiednią liczbę takich słów kluczowych — użytych naturalnie, w odmianie, wraz z synonimami. Zatem bardzo dużą rolę odgrywa tutaj research fraz kluczowych.
Propozycje atrakcyjnych słów kluczowych wraz z szacunkową liczbą wyszukiwań mogą pokazać Ci liczne narzędzia jak Senuto, Ahrefs czy Ubersuggest. Plener Słów Kluczowych w Google Ads również posiada taką funkcję.
z naszego bloga