Prowadzenie bloga

pisanie tekstów na strony internetowe

Pakiety i ceny

Dlaczego warto prowadzić bloga?

Jeśli nie prowadzisz firmowego bloga, to omija Cię wiele korzyści. W 2022 roku prowadzenie bloga na stronie internetowej sprawia, że Twój biznes może jeszcze lepiej się rozwinąć.

Poznaj kilka powodów dla których warto prowadzić firmowego bloga:

  • Staniesz się ekspertem w swojej branży,
  • Przyciągniesz nowych odbiorców, którzy mogą stać się klientami,
  • Zaczniesz kreować pozytywny wizerunek swojej firmy,
  • Blog to podstawa Content Marketingu,
  • Zbudujesz wysokie zasięgi w wyszukiwarce Google.

Standard

Regularne publikowanie krótkich wpisów tematycznych związanych z działalnością firmy.
250 zł /netto miesięcznie
Umowa na 12 miesięcy
  • Wyróżniki pakietu Standard:
  • ▸ Napisanie 1 wpisu miesięcznie o długości 2500-3000 zzs
  • ▸ Formatowanie tekstu poprzez cięcie akapitów, podkreślenia, pogrubienia i przyciągające wzrok nagłówki
  • ▸ Zdjęcie stockowe z bezpłatnego banku zdjęć
  • ▸ -10% na każdy kolejny wpis w miesiącu

Biznes

Artykuły blogowe zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google. Zacznij budować ruch na stronie.
450 zł /netto miesięcznie
Umowa na 12 miesięcy

Premium

Ulepszony pakiet "Biznes", który stawia na dłuższe, lepiej wyczerpujące temat artykuły. Zadbaj o konwersję.
650 zł /netto miesięcznie
Umowa na 12 miesięcy

Postaw na wartościowy content marketing

Kompleksowe prowadzenie firmowych blogów

Agencja Interaktywna Zdobywcy Sieci może zająć się prowadzeniem Twojego bloga firmowego. Nasze działania obejmują dokładną analizę konkurencji i wartości słów kluczowych, zaplanowanie tematów, które mogą być skuteczne pozycjonowanie, napisanie oraz opublikowanie treści.

Prawidłowa optymalizacja strony oraz pozycjonowanie nie może się obyć bez wysokiej jakości tekstów. W końcu dziś wyszukiwarka Google zwraca szczególną uwagę na to, żeby treści znajdujące się na witrynach były dopasowane do potrzeb użytkowników. Wtedy prowadzenie bloga przynosi najwięcej korzyści.

Jednak, aby spełniały też wartość SEO, muszą być wyposażone w odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Prawidłowe wdrożenie zasad SEO ma także duże znaczenie w skutecznym prowadzeniu bloga firmowego, gdyż pozwala generować wyższe zyski i ruch w obrębie witryny. Kluczowe jest to, żeby teksty pisane na strony www, sklepy online czy blogi miały charakter sprzedażowy, informacyjny, a czasem nawet poradnikowy.

Kiedy warto zainwestować w firmowego bloga?

Gdy chcesz skutecznie pozycjonować swoją stronę

Już sama optymalizacja witryny może pozytywnie wpłynąć na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, ale prowadzenie bloga może skutecznie zwiększyć liczbę słów kluczowych na jakie Twoja strona będzie wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Konieczne jest zadbanie o to, żeby na Twojej stronie znalazły się teksty, zawierające słowa kluczowe w odpowiedniej liczbie i zagęszczeniu. Wtedy wyszukiwarka będzie chętniej wyświetlać witrynę na wyższych pozycjach. Z kolei Ty skutecznie zwiększysz liczbę osób, które odwiedzą Twoja stronę firmową.

Gdy chcesz dotrzeć do TOP5

Każdy, kto inwestuje pieniądze w pozycjonowanie stron, powinien też pomyśleć o prowadzeniu bloga. W końcu rzetelne artykuły są dziś szczególnie doceniane przez Google. To sprawia, że można dzięki nim szybciej osiągnąć czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Obecnie liczy się jakość oraz dostosowanie treści do potrzeb użytkowników. Kiedy o to zadbasz, to pozycjonowanie będzie efektywniejsze.

Gdy chcesz zostać ekspertem

Wysokiej jakości teksty, które piszą nasi copywriterzy, sprawiają, że Twoi klienci będą uznawać Cię za eksperta w Twojej branży. Dzięki temu chętniej i częściej zrobią u Ciebie zakupy czy wybiorą Twoje usługi. Osiągniesz to nie tylko dzięki tekstom na stronie, ale też unikalnym opisom czy poradnikowym artykułom na blogu. Dzielenie się wiedzą sprawi, że staniesz się wiarygodniejszy.

Dlaczego warto nas wybrać?

Prowadzenie bloga ze Zdobywcami Sieci

Kiedy zechcesz, abyśmy wykonali dla Twojej firmy stronę www, to wiedz, że możemy też zadbać o odpowiednie treści na Twoim blogu firmowym. Zdajemy sobie sprawę, że regularne prowadzenie bloga pełni funkcję praktyczną, gdyż dostarcza wiedzę użytkownikom. Do tego wizualną, bo uatrakcyjnia wygląd strony. Poza tym blog może sprzedawać i zdobywać zasięgi w Google.

  • budzet-1

    Analizujemy

    Na samym początku pracy nasi specjaliści wykonują research. Sprawdzają, jakie słowa kluczowe są najczęściej wpisywane przez Twoich potencjalnych klientów oraz czego powinny dotyczyć teksty, aby przyciągały użytkowników. Dopiero po takiej analizie następuje rozpoczęcie pisania i pozostałe czynności.

  • target-1

    Tworzymy i publikujemy

    Po dokładnej analizie jesteśmy już doskonale przygotowani do tego, aby rozpocząć pisanie wartościowych tekstów. Nasi copywriterzy znają się na zasadach SEO, dlatego napisane przez nich teksty są zoptymalizowane pod SEO, dlatego mogą walczyć z treściami konkurencyjnych firm.

  • oszczednosc-czasu-1

    Działamy regularnie

    Wyróżniamy się nie tylko doświadczeniem i skutecznością. Wśród naszych licznych zalet jest też regularność, która jest bardzo ważna dla naszych klientów. Wszystko to sprawia, że firmy, które nam zaufają, mogą zauważyć profity z inwestowania w prowadzenie bloga.

Prowadzenie bloga — FAQ

Ile kosztuje prowadzenie bloga firmowego?

Trudno określić koszty, jakie zapłacisz za teksty, które u nas zamówisz. Duży wpływ na cenę ma branża, w której działasz, liczba znaków, a co za tym idzie długość treści czy nawet czas realizacji zlecenia. Dopiero kiedy określisz wszystkie te kwestie, będziemy mogli dokonać dokładną wycenę.

Nie musisz się obawiać, gdyż dostosowaliśmy nasz cennik do potrzeb i wymagań współczesnych przedsiębiorców. Im więcej tekstów zamówisz, tym więcej zyskasz. Po prostu dopasuj swoje oczekiwania do naszych pakietów cenowych i od razu dowiesz się ile będzie kosztować prowadzenie bloga na Twojej firmowej stronie.

Jak długie powinny być artykuły na blogu?

Optymalna długość tekstów powinna zależeć od konkurencyjności danego słowa kluczowego. Pisząc prościej, chodzi tutaj o to, żeby teksty miały przynajmniej podobną długość do tej, która znajduje się na stronach konkurencji.

Analiza witryn firm, z którymi bezpośrednio rywalizujesz w wyszukiwarce, jest bardzo ważna i dotyczy również copywritingu. Nasz zespół przyjmuje, że długość tekstów, które mają pomóc w pozycjonowaniu, powinna liczyć minimum 4500-5000 znaków ze spacjami.

W SEO przyjmuje się, że im dłuższe treści będziesz publikować, tym lepiej, ale mimo wszystko zachować umiar. Dobrze jest zachować bezpieczną granicę, żeby nie zamęczyć własnych czytelników. Ważne informacje powinny być na wyciągnięcie ręki.

Czym są słowa kluczowe i jak je znaleźć?

W tekstach na stronach powinny znaleźć się słowa kluczowe. Czym one są? Otóż to frazy, które wpisują internauci do wyszukiwarki Google, aby znaleźć produkty, usługi czy odpowiedzi na trapiące ich pytania.

Zatem, jeśli chcesz, aby użytkownicy trafiali właśnie na Twoją stronę, to musisz zadbać o treści, które wyposażone są w odpowiednią liczbę takich słów kluczowych — użytych naturalnie, w odmianie, wraz z synonimami. Zatem bardzo dużą rolę odgrywa tutaj research fraz kluczowych.

Propozycje atrakcyjnych słów kluczowych wraz z szacunkową liczbą wyszukiwań mogą pokazać Ci liczne narzędzia jak Senuto, Ahrefs czy Ubersuggest. Plener Słów Kluczowych w Google Ads również posiada taką funkcję.