Opinie

Kampanie Google Ads

+ reklama śledząca (remarketing)

▸ Precyzyjne targetowanie pod względem lokalizacji

▸ Płacisz dopiero, gdy użytkownik wejdzie na Twoją stronę

▸ Trafiamy do osób, które szukają Twoich usług / produktów

▸ Twoja strona będzie widoczna w Google już po kilku dniach

    Zostaw swój numer telefonu - oddzwonię


    Cześć! Zadzwoń +48 501 757 664 lub napisz lub zostaw numer telefonu, a oddzwonię w ciągu 24h i porozmawiamy o ofercie.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    Zadzwoń lub napisz wiadomość

    Bądź widoczny w Google

    Co to jest Google Ads?

    Obok klasycznego pozycjonowania organicznego do budowania pozycji w wyszukiwarce możesz również wykorzystywać płatne reklamy oferowane przez Google. Do tworzenia i obsługi płatnych reklam służy narzędzie Google Ads (dawnej Google AdWords). Działanie Google Ads polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz banerów i reklam tekstowych na stronach należących do sieci reklamowej Google. Najpopularniejszą metodą rozliczenia reklam Google Ads jest system CPC (Cost Per Click gdzie indziej nazywany PPC – Pay Per Click), dzięki któremu płacisz tylko za realną liczbę „kliknięć” w Twoją reklamę.

    Jak wygląda reklama Google Ads?

    Na poniższych obrazkach oznaczyliśmy:

    • Pierwszy prostokąt: Reklama produktowa w wynikach wyszukiwania
    • Drugi prostokąt: Reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania
    • Trzeci i Czwarty prostokąt: Reklama graficzna w sieci reklamowej

    Nieoznaczone elementy na czerwono to wyniki organiczne, możliwe do uzyskania poprzez pozycjonowanie organiczne.

    Reklama tekstowa i produktowa Google Ads
    Reklama graficzna Google Ads

    Kiedy warto zastanowić się nad kampaniami Google Ads?

    Gdy oczekujesz szybkich efektów

    Budowanie pozycji organicznej może trwać miesiącami, a na bardzo konkurencyjnych rynkach wymaga wysokich nakładów pracy i budżetu. W sieci reklamowej Google Ads już po kilku godzinach od opublikowania reklamy Twoja strona może wyświetlać się w czołowych wynikach wyszukiwania (w oknie wyszukiwarki najlepiej wyceniane linki sponsorowane znajdują się powyżej wyników organicznych).

    Gdy chcesz dotrzeć swoją reklamą do sprecyzowanej grupy odbiorców

    Dzięki precyzyjnym narzędziom targetowania możesz określić konkretne frazy kluczowe, na które Twoja strona ma się wyświetlać użytkownikom, którzy szukają właśnie Twoich usług lub produktów. Możesz także sprecyzować godziny i dni tygodnia w jakich ma być wyświetlana oraz zasięg geograficzny reklamy z dokładnością co do kilometra. Dodatkowo Google Ads oferuje szereg dodatkowych narzędzi targetowania jak np. kampanie remarketingowe (podążanie za użytkownikiem po sieci na podstawie plików cookies).

    Kiedy zależy Ci na reklamie konkretnego produktu lub usługi

    Google Ads świetnie sprawdza się w promocji konkretnych produktów oraz ofert czasowych (wyprzedaże, promocje, oferty sezonowe). W tym celu popularnie stosuje się strony typu landing page, które w krótki i precyzyjny sposób opisują dany element oferty, promocję, konkurs czy usługę bez zagłębiania klienta w pozostałe elementy działalności firmy.

    pakiety i ceny

    Poznaj naszą ofertę prowadzenia kampanii Google Ads

    Standard
    Kampania regionalna

    Obsługiwany budżet od 1000 zł do 4000 zł. Dla firm działających w obrębie miasta lub województwa.
    600 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
    Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
    • Możliwości pakietu:
    • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
    • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google

    • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.

    Biznes
    Kampania ogólnopolska

    Obsługiwany budżet od 1500 zł do 10000 zł. Pakiet przeznaczony dla firm o zasięgu ogólnopolskim.
    1200 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
    Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
    • Możliwości pakietu:
    • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
    • Reklama graficzna (grafika projektowana jest przez nas)
    • Reklama video np. na YouTube (film musi być dostarczony przez Ciebie)
    • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google
    • ▸ Remarketing graficzny w sieci reklamowej (na zewnętrznych stronach partnerskich np. tvn24.pl, onet.pl i na milionach innych stron).

    • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.

    Premium
    Dla sklepów online

    Obsługiwany budżet od 1500 zł do 10000 zł. Promuje aktualnie dostępne produkty w sklepie.
    1600 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
    Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
    • Możliwości pakietu:
    • Reklama produktowa (plik produktowy XML na sklepie WooCommerce wdrażany jest przez nas)
    • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
    • Reklama graficzna (grafika projektowana jest przez nas)
    • Reklama video np. na YouTube (film musi być dostarczony przez Ciebie)
    • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google
    • ▸ Remarketing graficzny w sieci reklamowej (na zewnętrznych stronach partnerskich np. tvn24.pl, onet.pl i na milionach innych stron).

    • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.

    Najczęściej zadawane pytania?

    Ile będzie mnie kosztować reklama w Google?

    Na całkowity koszt prowadzenia kampanii reklamowej w Google Ads składa się budżet reklamowy oraz opłata za prowadzenie kampanii.

    Budżet reklamowy to kwota, z której Google pobiera swoje „wynagrodzenie” za każde unikalne kliknięcie w reklamę zgodnie ze stawką ustaloną w kampanii (może być to zarówno 50 gr jak i 20 zł za 1 klik). Maksymalną stawkę możemy ustalić odgórnie, tak samo, jak dzienny budżet kampanii, dzięki temu nie wydamy więcej niż założymy.

    Google rozlicza kliki w modelu aukcyjnym dlatego tak na prawdę nie ma dolnej ani górnej granicy wysokości budżetu reklamowego. Wszystko zależy od oczekiwanych rezultatów i działań konkurencji.

    Za co właściwe Wam płacę?

    W ramach umowy wykonujemy szereg czynności umożliwiających efektywne prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google takich jak:

    ▸ Konfiguracja konta Google Ads

    ▸ Integracja z Google Tag Manager i Google Analytics

    ▸ Konfiguracja konwersji

    ▸ Analiza i dobór słów kluczowych

    ▸ Poszukiwanie i targetowanie fraz “long tail”

    ▸ Pisanie tekstów reklam

    ▸ Stały nadzór nad kampanią

    ▸ Cykliczny monitoring i edycja wykluczeń

    ▸ Aktualizowanie kampanii w oparciu o dane analityczne

    ▸ Optymalizacja budżetu poprzez odpowiednie dopasowanie stawek do działań konkurencji

    ▸ Przygotowanie kreacji graficznych do kampanii display

    ▸ Monitoring i raportowanie efektów kampanii

    ▸ Dedykowany specjalista Google Ads

    Jak długo trwa współpraca?

    Jesteśmy w tym zakresie elastyczni, podejmujemy się zarówno regularnej, długoterminowej współpracy jak i krótkookresowych zleceń związanych np. z promowaniem konkretnego eventu, wyprzedaży czy produktu.

    Dlaczego my?

    Zobacz, dlaczego warto zlecić nam Google Ads

    Uczciwe zasady
    Jako jedna z niewielu agencji podajemy cenę i zakres obowiązków jeszcze przed podpisaniem umowy. Co najważniejsze – podczas trwania umowy cena nie ulega zmianie!

    Praca zespołowa
    Jesteśmy firmą, nie freelancerem. To ważne, ponieważ w wielu przypadkach freelancer “znika” i tracisz dostęp do strony. Ponadto mamy wiele różnych kompetencji, które sumarycznie, pozwalają osiągnąć sukces w sieci.

    Kompleksowa oferta
    To właśnie dzięki pracy zespołowej jesteśmy w stanie wspierać firmy od zaprojektowania logo, przez wykonanie strony czy sklepu, po marketing internetowy i widoczność w Google.

    Doradztwo i opieka
    Oferujemy stały nadzór nad stronami i wsparcie techniczne w przypadku wystąpienia problemów. Stale obsługujemy setki firm w zakresie ich działalności w sieci.

    Komfortowa komunikacja
    Komfortowa obsługa dzięki możliwości stałego kontaktu telefonicznego oraz mailowego. To nie jest oczywiste bo coraz więcej firm IT przechodzi wyłącznie na kontakt poprzez e-mail.