Bądź widoczny w Google

Co to jest Google Ads?

Obok klasycznego pozycjonowania do budowania pozycji w wyszukiwarce możesz również wykorzystywać płatne reklamy oferowane przez Google. Do tworzenia i obsługi płatnych reklam służy narzędzie Google Ads (dawnej Google AdWords). Działanie Google Ads polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz banerów i reklam tekstowych na stronach należących do sieci reklamowej Google. Najpopularniejszą metodą rozliczenia reklam Google Ads jest system CPC (Cost Per Click gdzie indziej nazywany PPC – Pay Per Click), dzięki któremu płacisz tylko za realną liczbę „kliknięć” w Twoją reklamę.

Kiedy warto zastanowić się nad kampaniami Google Ads?

Gdy oczekujesz szybkich efektów

Budowanie pozycji organicznej może trwać miesiącami a w bardzo konkurencyjnych rynkach wymaga wysokich nakładów pracy i pieniędzy. W sieci reklamowej Google Ads już po kilku minutach od opublikowania reklamy Twoja strona może wyświetlać się jako pierwszy wyniki wyszukiwania (w oknie wyszukiwarki najlepiej wyceniane linki sponsorowane znajdują się powyżej wyników organicznych).

Gdy chcesz dotrzeć swoją reklamą do sprecyzowanej grupy odbiorców

Dzięki precyzyjnym narzędziom targetowania możesz określić konkretne frazy kluczowe, na które Twoja strona ma się podpowiadać klientom ale również godziny i dni tygodnia w jakich ma być wyświetlana oraz zasięg geograficzny reklamy. Dodatkowo Google Ads oferuje szereg dodatkowych narzędzi targetowania jak np. kampanie remarketingowe.

Kiedy zależy Ci na reklamie konkretnego produktu lub usługi

Google Ads świetnie sprawdza się w promocji konkretnych produktów oraz ofert czasowych (wyprzedaże, promocje, oferty sezonowe). W tym celu popularnie stosuje się strony typu landing page, które w krótki i precyzyjny sposób opisują dany element oferty, promocję, konkurs czy usługę bez zagłębiania klienta w pozostałe elementy działalności firmy.

Dlaczego z nami?

Kampania Google Ads ze Zdobywcami Sieci

Narzędzie Google Ads zostało przygotowane, tak aby było dostępne dla każdego użytkownika, aczkolwiek prowadzenie skutecznej i przede wszystkim optymalnej kosztowo reklamy wymaga sporej wiedzy i doświadczenia. Decydując się na współpracę ze specjalistyczną agencją realizującą reklamy Google Ads uzyskujesz przede wszystkim gwarancje optymalnego wykorzystania budżetu jak również bieżący monitoring efektów. Dodatkowo otrzymujesz wsparcie opiekuna, który po analizie rynku i konkurencji podpowie Ci najbardziej optymalne rozwiązania w zakresie form reklamy, jej zasięgu czy optymalnego budżetu.

  • budzet-1

    Optymalizacja budżetu

    Częstym błędem popełnianym przy prowadzeniu kampanii jest ograniczenie podejmowanych działań w Google Ads do uzupełniania budżetu bez zwrócenia uwagi na to czy wybranych fraz nie można wycenić korzystniej i czy kampania przynosi realne efekty.

  • target-1

    Skuteczne targetowanie

    Dzięki posiadanemu doświadczeniu w realizacjach kampanii Google Ads możemy efektywniej dobierać frazy kluczowe tak, aby uzyskać jak najwyższy stopień konwersji. Wszystkie nasze działania oparte są o wnikliwą analizą popularności fraz i działań konkurencji co sprzyja uzyskiwaniu lepszych wyników.

  • oszczednosc-czasu-1

    Oszczędność czasu

    Oczywiście możesz prowadzić kampanię Google Ads we własnym zakresie jednak przygotuj się na to, że uzyskiwanie optymalnych rezultatów będzie wymagało od Ciebie sporych nakładów czasu i pracy. Dodatkowo wskazane jest pogłębianie i aktualizowanie wiedzy z prowadzenia kampanii.

Najczęściej zadawane pytania?

Ile będzie mnie kosztować reklama w Google?

Na całkowity koszt prowadzenia kampanii reklamowej w Google Ads składa się budżet reklamowy oraz opłata za prowadzenia kampanii. Budżet reklamowy to kwota, z której Google pobiera swoje „wynagrodzenie” za każde unikalne kliknięcie w reklamę zgodnie ze stawką ustaloną w kampanii (może być to zarówno 50 gr jak i 20 zł za 1 klik). Tak naprawdę nie ma dolnej ani górnej granicy wysokości budżetu reklamowego wszystko zależy od oczekiwanych rezultatów i działań konkurencji. Opłata za prowadzenie kampanii jest uzależniona od wysokości budżetu reklamowego, liczby fraz i oczekiwanej konwersji.

Za co właściwe Wam płacę?

W ramach umowy wykonujemy szereg czynności umożliwiających efektywne prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google takich jak:

  • analiza i precyzyjny dobór fraz
  • poszukiwanie i targetowanie fraz „długiego ogona”
  • optymalizacja budżetu poprzez odpowiednie dopasowanie stawek do działań konkurencji
  • monitoring i raportowanie efektów prowadzenia kampanii
  • aktualizowanie kampanii w oparciu o szczegółowe dane analityczne

Jak długo trwa współpraca?

Jesteśmy w tym zakresie elastyczni, podejmujemy się zarówno regularnej, długoterminowej współpracy jak i krótkookresowych zleceń związanych np. z promowaniem konkretnego eventu, wyprzedaży czy produktu.