Cennik kampanii Google Ads.

Cennik kampanii Google Ads.

Standard
Kampania regionalna

Obsługiwany budżet od 1000 zł do 4000 zł. Dla firm działających w obrębie miasta lub województwa.
600 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
  • Możliwości pakietu:
  • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
  • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google

  • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.

Biznes
Kampania ogólnopolska

Obsługiwany budżet od 1500 zł do 10000 zł. Pakiet przeznaczony dla firm o zasięgu ogólnopolskim.
1200 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
  • Możliwości pakietu:
  • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
  • Reklama graficzna (grafika projektowana jest przez nas)
  • Reklama video np. na YouTube (film musi być dostarczony przez Ciebie)
  • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google
  • ▸ Remarketing graficzny w sieci reklamowej (na zewnętrznych stronach partnerskich np. tvn24.pl, onet.pl i na milionach innych stron).

  • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.

Premium
Dla sklepów online

Obsługiwany budżet od 1500 zł do 10000 zł. Promuje aktualnie dostępne produkty w sklepie.
1600 zł /netto m-c za obsługę kampanii + budżet dla Google
Bezpieczna współpraca, bez określonego okresu wypowiedzenia.
  • Możliwości pakietu:
  • Reklama produktowa (plik produktowy XML na sklepie WooCommerce wdrażany jest przez nas)
  • Reklama tekstowa (treści pisane są przez nas)
  • Reklama graficzna (grafika projektowana jest przez nas)
  • Reklama video np. na YouTube (film musi być dostarczony przez Ciebie)
  • ▸ Remarketing tekstowy w wynikach wyszukiwania Google
  • ▸ Remarketing graficzny w sieci reklamowej (na zewnętrznych stronach partnerskich np. tvn24.pl, onet.pl i na milionach innych stron).

  • *Reklama śledząca użytkownika jest możliwa najczęściej po kilku miesiącach prowadzenia kampanii, gdy zbierzemy odpowiednią ilość danych o osobach odwiedzających stronę www.