Wiedza

Strona Multi Page – czym się wyróżnia?

Każda witryna internetowa powinna być funkcjonalna, przekazywać najważniejsze informacje i zachęcać użytkowników do dłuższego przeglądania. Tego właśnie oczekujesz od niej prawda? Może Ci to zapewnić strona Multi Page, dlatego przekonaj się, dlaczego warto ją wybrać.

Pokazaliśmy Ci już, jakie są zalety witryn One Page i kiedy warto z niej korzystać. Teraz przyszedł czas na stronę Multi Page, dzięki której zyskasz przestrzeń na ciekawe treści oraz dokładnie przedstawisz swoją ofertę.

Spis treści

Co to jest strona Multi Page?

Co to jest strona Multi Page?

Strony internetowe Multi Page mają bardziej tradycyjny charakter w porównaniu do One Page, co jest związane z obecnością wielu zakładek. Dzięki temu nie musisz ograniczać treści i informacji, jakie chcesz przekazać użytkownikom. Zwróć też uwagę, że każda z podstron ma inny adres URL, a w ten sposób łatwiej jest dostać się na nie dzięki wyszukiwarce Google.

Jednak nie zapomnij, że Multi Page wymaga przemyślanej nawigacji po stronie, szczególnie wtedy, gdy jest bardzo rozbudowana. Nie lekceważ tego ze względu na użytkowników, którzy dzięki temu dotrą do wszystkich najpotrzebniejszych informacji. W ten sposób zawrzesz tam dokładnie taką treść, jaka powinna znaleźć się na każdej stronie internetowej.

Witryna Multi Page pomoże Ci w odseparowaniu pewnych elementów, umożliwiają to poszczególne zakładki, czyli m.in.:

  • oferta,
  • kontakt,
  • o nas,
  • sklep,
  • poprzednie realizacje, opinie bądź portfolio.

Kiedy warto wybierać stronę Multi Page?

Korzystaj ze strony Multi Page wtedy, gdy potrzebujesz rozbudowanej witryny, dzięki której przekażesz w uporządkowany sposób wszystkie ważne informacje. Sprawdzi się też dobrze wtedy, gdy prowadzisz sklep internetowy, masz szeroką ofertę produktów bądź usług, a także, jeśli chcesz stworzyć serwis z poradnikami, relacjami bądź recenzjami.

Zalety strony Multi Page

Zalety strony Multi Page

W wielu przypadkach witryna One Page jest zupełnie wystarczająca, ale jeżeli chcesz zyskać więcej przestrzeni, która dodatkowo zachęci użytkowników, to powinieneś wybrać wersję z wieloma podstronami. Pamiętaj również, że obecnie takie witryny są nowoczesne i dostosowane do urządzeń mobilnych. Zatem nie musisz się tym martwić w trakcie podejmowania decyzji. Pomocne na pewno okażą się również inne korzyści, jakie są związane ze stronami Multi Page.

Duże możliwości pozycjonowania

Zauważ, że przy stronach Multi Page musisz zamieścić większą ilość treści w porównaniu do One Page, a dzięki temu możesz zawrzeć kolejne słowa kluczowe. Ważne jest też, żebyś zadbał o ich częstą aktualizację i optymalizację. W ten sposób masz szansę na wyższe miejsce w wyszukiwarce Google.

Zwróć także uwagę na to, iż witryny Multi Page pozwalają na wykorzystanie linkowania zewnętrznego, a w ten sposób zachowujesz różnorodność, co podziała tylko na Twoją korzyść.

Uniwersalność

Pamiętaj, że sporą zaletą witryn Multi Page jest to, że są uniwersalne, a dzięki temu dopasujesz je nie tylko do swojej firmy, ale również do celu, w jakim została stworzona, np. przedstawienia oferty bądź zbierania leadów. Możesz to wszystko osiągnąć, wykorzystując specjalne wtyczki, moduły lub dbając o odpowiedni wygląd strony internetowej.

Dostarczają wiele informacji

Wiele informacji na stronie Multi Page

W przypadku stron Multi Page nie musisz ograniczać ilości treści, grafik bądź innych multimediów. Dzięki temu możesz zamieścić bogatą historię firmy, galerię zdjęć lub filmy wideo, a za sprawą wielu podstron witryna nadal będzie uporządkowana. Możesz też swobodniej, niż w przypadku One Page korzystać z wtyczek, ponieważ masz więcej przestrzeni do zagospodarowania.

Ważne jest również to, że możesz przekazać wszystkie istotne informacje. Przy okazji dodasz aktualności lub posty na bloga, a w konsekwencji umocnisz swoją pozycję eksperta w danej dziedzinie.

Różnorodny wygląd

Zarówno strony One Page, jak i Multi Page mogą mieć ciekawy design, co możesz osiągnąć np. przy pomocy animacji. Jednak pamiętaj, że w przypadku bardziej rozbudowanych witryn osiągniesz większą różnorodność. Wtedy każda podstrona może wyglądać nieco inaczej lub odróżniać się od strony głównej. Oczywiście w takim przypadku istotne jest zachowanie spójności, gdyż tylko wtedy takie działanie przyniesie oczekiwany rezultat.

Zwróć też uwagę na to, że bardzo popularne są dwa modele witryn Multi Page:

  • Full Screen Multi Page – taka strona ma niewątpliwe walory estetyczne. Wykorzystuje całą przestrzeń ekranu, a w tle zazwyczaj widoczne jest zdjęcie nawiązujące do profilu działalności firmy. Właśnie ten element znajduje się na pierwszym planie, a menu i dodatkowe hasła są bardziej subtelne i mniej widoczne, przykładem jest strona janza.com.pl.
  • Klasyczna strona internetowa – to najpopularniejszy rodzaj witryny, który odznacza się największą ilością merytorycznej treści spośród wszystkich rodzajów. Poza tym strona jest podzielona na wiele podstron. Dzięki temu możesz ją wykorzystywać do przekazywania konkretnych informacji, które odnoszą się m.in. do opisu oferty firmy. Jeżeli chcesz się przekonać, jak mogą wyglądać takie witryny, to dobrym przykładem jest autowizja.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *