fbpx

Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

▸ Jasne warunki współpracy

▸ Kampania SEO w formie abonamentowej

▸ Brak "limitu słów kluczowych"

▸ Raporty miesięczne z wykonanych prac

▸ Analizy i wdrażanie zmian na stronie w jednej firmie

    ⭐⭐⭐⭐⭐ 5,0 wg. opinii z Google

    Zostaw swój numer telefonu - oddzwonię

    Cześć! Zadzwoń +48 501 757 664 lub napisz lub zostaw numer telefonu, a oddzwonię w ciągu 24h i porozmawiamy o ofercie.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    Zadzwoń lub napisz wiadomość

    pakiety i ceny

    Poznaj naszą ofertę pozycjonowania sklepów WooCommerce

    Standard

    Co miesiąc nowe opisy produktów i/lub kategorii, regularny link-building i prowadzenie bloga.
    2400 zł /netto miesięcznie
    Umowa na czas nieokreślony
    • Pierwszy miesiąc:
    • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
    • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
    • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 3 najważniejszych kategorii
    • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 3 kategorii pod kątem słów kluczowych
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 3 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
    • Każdego nowego miesiąca:
    • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 5000 zzs
    • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
    • ▸ 10 linków zwrotnych
    • ▸ 1 artykuł sponsorowany / Przykład 1
    • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Biznes) - 1 artykuł blogowy
    • Raportowanie:
    • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

    Biznes

    2 razy więcej nowych treści, 2 razy więcej publikacji sponsorowanych oraz wysokiej jakości blog.
    3400 zł /netto miesięcznie
    Umowa na czas nieokreślony
    • Pierwszy miesiąc:
    • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
    • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
    • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 5 najważniejszych kategorii
    • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 5 kategorii pod kątem słów kluczowych
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 5 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
    • Każdego nowego miesiąca:
    • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 10000 zzs
    • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
    • ▸ 15 linków zwrotnych
    • ▸ 2 artykuły sponsorowane / Przykład 2
    • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Premium) - 1 artykuł blogowy
    • Raportowanie:
    • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

    Premium

    Ulepszony pakiet "Biznes", który dostarcza jeszcze więcej nowych treści zoptymalizowanych pod SEO.
    4400 zł /netto miesięcznie
    Umowa na czas nieokreślony
    • Pierwszy miesiąc:
    • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
    • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
    • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 10 najważniejszych kategorii
    • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 10 kategorii pod kątem słów kluczowych
    • ▸ Wstępna optymalizacja max 10 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
    • Każdego nowego miesiąca:
    • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 15000 zzs
    • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
    • ▸ 20 linków zwrotnych
    • ▸ 2 artykuły sponsorowane / Przykład 3
    • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Premium) - 1 artykuł blogowy
    • Raportowanie:
    • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

    FAQ

    Działania w pierwszym miesiącu - FAQ

    Czym jest GSC i GA?

    GSC to Google Search Console. Jest to narzędzie dla webmasterów, które udostępnia wiele ważnych informacji na temat kondycji Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. To narzędzie pozwoli nam sprawdzić wejścia na stronę, a także wszystkie słowa kluczowe na jakich pojawia się Twój sklep.

    GA to Google Analytics i jest to narzędzie, które śledzi ruch wewnątrz Twojego sklepu internetowego.

    Czym jest mapa sklepu i dlaczego dodajemy ją do GSC?

    Mapa sklepu, czyli plik sitemap.xml to miejsce gdzie znajdują się wszystkie adresy url Twojego sklepu internetowego. Dzięki dodaniu mapy sklepu do GSC robot indeksujący ma łatwy sposób na znalezienie, zeskanowanie i zindeksowanie nowych kategorii, produktów czy wpisów blogowych.

    Na czym polega analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii?

    Pierwszego miesiąca dokonujemy analizy słów kluczowych dla kategorii i produktów o największym potencjale. Mogą to być również kategorie i produkty na których najbardziej Ci zależy. Sprawdzamy wszystkie słowa kluczowe, a następnie wybieramy te, które faktycznie mogą przynieść Ci realne korzyści.

    Na czym polega wstępna optymalizacja strony głównej?

    Analiza słów kluczowych pozwoli nam również wybrać najlepszy kierunek dla strony głównej. Zoptymalizujemy ją pod kątem wybranych słów kluczowych ustawiając meta-title oraz meta-description. Jeśli będzie taka możliwość, zoptymalizujemy nagłowek H1, a także zmodernizujemy aktualne treści. Na koniec zadbamy o optymalny rozmiar zdjęć, żeby strona główna sklepu sprawniej się wczytywała.

    Na czym polega wstępna optymalizacja kluczowych kategorii?

    Wstępna optymalizacja kategorii polega na ustawieniu meta-title, meta-description oraz nagłówka H1. Jeśli zajdzie taka potrzeba, dokonamy modernizacji adresów url.

    Na czym polega wstępna optymalizacja kluczowych produktów?

    Możesz powiedzieć nam, które produkty są dla Ciebie najważniejsze lub sami wybierzemy kilka produktów biorąc pod uwagę ich zasięgi w wyszukiwarce Google. Dokonamy optymalizacji pod kątem słów kluczowych, zoptymalizujemy zdjęcia oraz przyjrzymy się adresom kanonicznym.

    FAQ

    Działania w każdym kolejnym miesiącu - FAQ

    Dlaczego potrzebuję nowych treści dla kategorii i produktów?

    SEO to nadal w dużej mierze unikalna treść. Jeżeli opisy Twoich produktów są skopiowane ze stron producentów, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie tylko Twój sklep z nich korzysta. Każdego miesiąca będziemy tworzyć oraz publikować unikalne opisy produktów i kategorii po analizie konkurencji. Długość treści oraz odpowiednie słowa kluczowe mają ogromne znaczenie w uzyskaniu wysokich pozycji.

    Czym dokładnie jest "Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO"?

    Ten etap prac to przede wszystkim publikacja nowych opisów w Twoim sklepie. To także wstępna optymalizacja kolejnych produktów pod kątem słów kluczowych. To także optymalizacja zdjęć w kolejnych produktach czy kontrola linków kanonicznych. Do tego etapu zaliczamy także kolejne analizy słów kluczowych, które wykorzystamy do optymalizacji kolejnych produktów. Krótko mówiąc, ten etap to wszystkie prace na stronie, które mogą mieć realny wpływ na wzrost widoczności Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. Z racji tego, że każdy sklep wymaga nieco innych działań, ten etap nazwaliśmy ogólnie wdrażaniem zmian.

    Czym są linki zwrotne i dlaczego ich potrzebuję?

    Linki zwrotne to odnośniki prowadzące do Twojego sklepu z innych stron internetowych. Dlaczego jest to ważne? Istnieje kilka powodów. Po pierwsze dzięki nim robot indeksujący częściej będzie zaglądać do Twojego sklepu. Po drugie zróżnicowany profil linków ma wpływ na autorytet domeny, co może przełożyć się na lepszą widoczność w wyszukiwarce. Po trzecie – strony i sklepy o najwyższej widoczności mają ich ogromną ilość. Na pytanie “czy warto pozyskiwać takie linki?” jest tylko jedna odpowiedź – tak, warto.

    W konkurencyjnych branżach najlepiej widoczne sklepy charakteryzuje wysoki wskaźnik domen odsyłających. Celem tego kroku jest pozyskiwanie odnośników w tych samych miejscach, które wykorzystuje lepiej widoczna konkurencja. Jest to tzw. relinkowanie. Te miejsca to najczęściej komentarze na blogach, komentarze na forach, profile, wizytówki NAP oraz ogłoszenia.

    W zależności od wybranego pakietu każdego miesiąca będziemy pozyskiwać linki z 10, 15 lub 20 różnych domen. Po roku współpracy do Twojego sklepu będzie linkować 120, 180 lub 240 domen.

    Czym są linki z artykułów sponsorowanych i dlaczego ich potrzebuję?

    Pozyskiwanie linków z darmowych miejsc w wielu przypadkach nie wystarczy, żeby przebić się przez konkurencję. Odnośniki z artykułów sponsorowanych to jedne z najlepiej działających linków na widoczne wzrosty w wyszukiwarce Google.

    Na koszt tego etapu pozycjonowania Twojego sklepu składa się opracowanie tematów, napisanie artykułów o długości około 4500 zzs, znalezienie możliwie najlepszych serwisów pod publikację, a na koniec zamówienie publikacji.

    Koszt jednej publikacji waha się od kilkudziesięciu złotych do nawet kilku tysięcy złotych, ale z doświadczenia wiemy, że publikacje za kilkadziesiąt złotych najczęściej nie “kopią”, dlatego nie warto poświęcać im czasu. Podobnie publikacje z wyższej półki cenowej nie zawsze zapewniają lepsze efekty niż 2-3 razy tańsze publikacje. Doświadczenie z artykułami sponsorowanymi wyznaczyło nam bezpieczny budżet na publikacje, który może przynieść widoczne wzrosty i jednocześnie nie zrujnować budżetu.

    Jak dobieramy serwisy pod publikację? Przede wszystkim unikamy serwisów stworzonych tylko w celu publikacji artykułów z linkami wychodzącymi. Staramy się, żeby serwisy były regularnie prowadzone oraz odwiedzane przez wielu użytkowników. Kolejnym kryterium jest podlinkowanie takiej strony. Sama ilość domen linkujących za mało nam mówi – musimy sprawdzić jakiej jakości są linki zwrotne – jeśli 100 najlepszych linków to sztucznie wykreowany spam, od razu pomijamy taki serwis. Kolejny czynnik to stosunek linków przychodzących i wychodzących. Jeżeli ze strony wychodzi zbyt dużo linków w stosunku do linków przychodzących, daje nam sygnał, że na takiej stronie jest zbyt wiele publikacji sponsorowanych i musimy dokładniej przyjrzeć się takiej stronie, żeby ocenić, że taka publikacja ma sens.

    Zawsze staramy się szukać publikacji, które nie są usuwane po 12 miesiącach. Wiele publikacji działa tylko na 12 miesięcy, po czym zostają usunięte. Na szczęście wiele serwisów nie usuwa publikacji. Szukamy właśnie takich stron, żeby mieć pewność, że profil linków Twojego sklepu nie zostanie zaburzony.

    – SEO to same korzyści –

    Doskonałym przykładem tego, że warto inwestować w pozycjonowanie jest nasza strona firmowa. Dzięki wyszukiwarce regularnie pozyskujemy klientów z całej Polski.

    Dlaczego my?

    Zobacz, dlaczego warto z nami pozycjonować sklep

    Uczciwe zasady
    Jako jedna z niewielu agencji podajemy cenę i zakres obowiązków jeszcze przed podpisaniem umowy. Co najważniejsze – podczas trwania umowy cena nie ulega zmianie!

    Praca zespołowa
    Nasza agencja składa się z całego zespołu specjalistów, dlatego możesz mieć pewność, że współpracę z Tobą będziemy traktować bardzo poważnie. Nasz zespół każdego dnia pracuje na zaufanie klientów.

    Kompleksowa oferta
    Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem stron internetowych. Tworzymy strony, piszemy treści, zapewniamy domeny i szybki hosting, optymalizujemy, obsługujemy… Działamy kompleksowo!

    Doradztwo i opieka
    Nasi klienci nie czują się odosobnieni podczas współpracy. Staramy się zapewniać stałą opiekę naszym klientom, a także doradzać w taki sposób, aby mogli podejmować możliwie najlepsze decyzje.

    Komfortowa komunikacja
    Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów każdego dnia. Jeżeli będziesz mieć pytania dotyczące naszej usługi pozycjonowania, po prostu zadzwoń lub napisz na nasz adres email.

    FAQ

    Pozycjonowanie sklepów WooCommerce - FAQ

    Kim jesteście i dlaczego warto z wami współpracować?

    Jako Zdobywcy Sieci od kilku lat nieustannie wspieramy małe i średnie firmy. Jesteśmy agencją interaktywną która tworzy strony i sklepy internetowe, a następnie zajmuje się ich promocją w Internecie.

    Za współpracą z nami przemawia wiele czynników, a najważniejsze z nich to jasne warunki współpracy, brak ukrytych kosztów i możliwość wypowiedzenia umowy w każdym momencie bez żadnych kar.

    Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu WooCommerce?

    To zależy od tego, czego oczekujesz, a także od tego, co oferuje dana agencja SEO. Najtańsze oferty za pozycjonowanie sklepów zaczynają się od około 1200 zł netto miesięcznie i są bardzo “okrojone” z ważnych zadań. Nawet dla małych sklepów 1200 zł netto miesięcznie to zdecydowanie za mało. Jeśli zdecydujesz się prowadzić SEO “na własną rękę” wówczas taka kwota będzie wystarczająca, żeby zadbać o nowe treści oraz publikacje sponsorowane.

    U nas za pozycjonowanie sklepu musisz zapłacić przynajmniej 2400 zł netto za 1 miesiąc pracy. Zapoznaj się z naszymi cennikami, żeby dowiedzieć się z czego wynika taka kwota. Tworzenie nowych treści, publikacje sponsorowane oraz praca specjalisty składają się na finalną cenę.

    Dlaczego abonament, a nie płatność za efekt?

    Abonament pozwala skupić się na regularnej pracy, która faktycznie może przynieść korzyści. Ty płacisz za naszą wiedzę i naszą pracę, a my w zamian prowadzimy kampanię na możliwie jak najwyższym poziomie. Żadna agencja SEO nie działa w formie inwestora, tylko usługodawcy, który dzięki swojemu doświadczeniu może zwiększyć widoczność w wyszukiwarce.

    Ile czasu potrzeba na osiągnięcie widocznych efektów?

    Trudno odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ zależy to od wielu czynników – między innymi od tego, na jakim etapie teraz jest Twój sklep e-commerce, oraz jak duża i mocna jest konkurencja. Jednak bez względu na te czynniki pół roku to dobry czas, żeby zweryfikować wykonaną pracę i zastanowić się, czy obrany kierunek jest korzystny dla Twojego sklepu. Zazwyczaj po roku pracy można spodziewać się widocznych efektów, ale jak już zostało wspomniane, zależy to od wielu czynników.

    Czy wypozycjonujecie każdy sklep internetowy?

    Trudno powiedzieć, ale robimy wszystko co w naszej mocy, żeby dorównać konkurencji, a następnie ją przebić. To czy damy radę wypozycjonować Twój sklep internetowy zależy przede wszystkim od budżetu. Jesteśmy świadomi tego, że nasze pakiety SEO nie u każdego się sprawdzą – tworzyliśmy je z myślą o małych i średnich sklepach e-commerce. Jeśli uznamy, że Twój sklep internetowy wymaga nieco bardziej zaawansowanych działań, poinformujemy Cię o tym i przedstawimy wycenę za indywidualną strategię SEO, która będzie obejmować między innymi więcej nowych opisów czy więcej linków z artykułów sponsorowanych.

    Czy podejmujecie się każdego zlecenia?

    Podejmujemy się większości zleceń. Jeśli uznamy, że nasze pakiety SEO będą niewystarczające dla Twojego sklepu, poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy indywidualny pakiet.

    Czy mogę zerwać umowę w dowolnym momencie?

    Tak. Mimo że podpisujemy umowę na czas niekreślony to nasza współpraca jest automatycznie przedłużana kiedy opłacisz fakturę za pakiet na kolejny miesiąc. Jeśli nie opłacisz pakietu na kolejny miesiąc, po prostu nie podejmiemy żadnych działań. Możesz także w dowolnym momencie poprosić o rozwiązanie umowy.

    Czy za zerwanie umowy obowiązują kary?

    Wiemy, że nadal wiele agencji SEO stosuje kary i bardzo długi czas wypowiedzenia umowy, żeby “wyciągnąć” od swoich klientów jak najwięcej pieniędzy. U nas za zerwanie umowy lub nieopłacenie faktury nie ma żadnych kar. Nie chcemy nikogo trzymać “na siłę”, bo jest to po prostu nieuczciwe zagranie.

    Jaki obowiązuje okres wypowiedzenia umowy?

    Można powiedzieć, że w naszej firmie nie ma okresu wypowiedzenia. Mimo umowy na czas niekreślony możesz rozwiązać ją w dowolnym momencie i wszystko będzie ok. Aczkolwiek najuczciwiej by było, gdyby decyzja o rozwiązaniu umowy była podejmowana na koniec miesiąca, po opłaceniu ostatniej faktury i wykonaniu przez nas wszystkich działań.

    Czy muszę podać powód zerwania umowy?

    Nie jest to konieczne, ale byłoby nam bardzo miło gdybyśmy go poznali, ponieważ pozwoli to nam dokonać odpowiednich zmian w naszej ofercie, żeby bardziej zadbać o aktualnych i przyszłych klientów.

    Czy stosujecie linkowanie z prywatnego zaplecza stron? Czy po zerwaniu umowy te linki znikną?

    Nie, nie używamy prywatnego zaplecza do linkowania stron i sklepów naszych klientów. Wiemy, że wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem “odpina” linki po zerwaniu lub wygaśnięciu umowy. W linkowaniu zewnętrznym wykorzystujemy płatne publikacje sponsorowane. Zawsze staramy się wybierać takie serwisy, które nie usuwają publikacji po 12 miesiącach.

    Dlaczego pozycjonowanie sklepu jest droższe niż pozycjonowanie zwykłej strony?

    Zwykła strona firmowa składa się ze strony głównej, najczęściej kilku lub kilkunastu podstron z ofertą, niewielkiej liczby podstron typu landing-page, a także bloga. Sklep internetowy to często setki lub tysiące produktów gdzie każdy z nich wymaga przygotowania odpowiedniego opisu oraz optymalizacji pod kątem słów kluczowych. Do tego dochodzi jeszcze optymalizacja kategorii i podkategorii. Ponadto w naszych pakietach SEO kładziemy jeszcze większy nacisk na pozyskiwanie wysokiej jakości linków. Zwiększa się także czas pracy specjalisty. To wszystko generuje dodatkowe koszty.

    Czy pozycjonujecie sklepy na innych platformach niż WooCommerce?

    WooCommerce daje nam wiele możliwości, dlatego chcemy głównie współpracować ze sklepami na tej platformie. Jeśli Twój sklep działa na innej platformie, skontaktuj się z nami i wspólnie spróbujemy dojść do porozumienia.