Logo Senuto
Logo SeoStation
Logo Surfer SEO
Logo Ahrefs

Pozycjonowanie sklepów WooCommerce

Aby zbudować widoczność w Google, niezbędny jest dobrze wykonany sklep online, content marketing i link building. Dzięki doświadczeniu i narzędziom robimy to skutecznie

Opinie

Cennik pozycjonowania. Sprawdź nasze pakiety SEO.

Standard

Co miesiąc nowe opisy produktów i/lub kategorii, regularny link-building i prowadzenie bloga.
2400 zł /netto miesięcznie
Umowa na czas nieokreślony
  • Pierwszy miesiąc:
  • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
  • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
  • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 3 najważniejszych kategorii
  • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 3 kategorii pod kątem słów kluczowych
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 3 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
  • Każdego nowego miesiąca:
  • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 5000 zzs
  • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
  • ▸ 10 linków zwrotnych
  • ▸ 1 artykuł sponsorowany / Przykład 1
  • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Biznes) - 1 artykuł blogowy
  • Raportowanie:
  • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

Biznes

2 razy więcej nowych treści, 2 razy więcej publikacji sponsorowanych oraz wysokiej jakości blog.
3400 zł /netto miesięcznie
Umowa na czas nieokreślony
  • Pierwszy miesiąc:
  • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
  • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
  • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 5 najważniejszych kategorii
  • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 5 kategorii pod kątem słów kluczowych
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 5 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
  • Każdego nowego miesiąca:
  • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 10000 zzs
  • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
  • ▸ 15 linków zwrotnych
  • ▸ 2 artykuły sponsorowane / Przykład 2
  • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Biznes) - 1 artykuł blogowy
  • Raportowanie:
  • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

Premium

Ulepszony pakiet "Biznes", który dostarcza jeszcze więcej nowych treści zoptymalizowanych pod SEO.
4400 zł /netto miesięcznie
Umowa na czas nieokreślony
  • Pierwszy miesiąc:
  • ▸ Podpięcie strony do GSC i GA
  • ▸ Dodanie mapy sklepu do GSC
  • ▸ Analiza słów kluczowych i zaplanowanie strategii do 10 najważniejszych kategorii
  • ▸ Wstępna optymalizacja strony głównej
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 10 kategorii pod kątem słów kluczowych
  • ▸ Wstępna optymalizacja max 10 kluczowych produktów pod kątem słów kluczowych
  • Każdego nowego miesiąca:
  • ▸ Przygotowanie treści dla kategorii / produktów - 15000 zzs
  • ▸ Wdrażanie zmian w sklepie zgodnie z wytycznymi SEO
  • ▸ 20 linków zwrotnych
  • ▸ 2 artykuły sponsorowane / Przykład 3
  • ▸ Usługa "Prowadzenie bloga" (Pakiet Premium) - 1 artykuł blogowy
  • Raportowanie:
  • ▸ Raport miesięczny z wykonanych prac

Działania w pierwszym miesiącu w ramach pakietu SEO.

#01

Podpięcie narzędzi analitycznych.

Przeprowadzamy instalacje kodów śledzących dla usług takich jak Google Analytics i Google Search Console, przy czym ta druga jest kluczowa do oceny kondycji strony w wyszukiwarce.

#02

Analiza fraz i stworzenie planu działania.

Analizujemy wyszukiwania i konkurencyjność kluczowych słów w branży, wybierając frazy z największym potencjałem dla skutecznej strategii.

#03

Wstępna optymalizacja sklepu.

Zoptymalizujemy strone główną, kluczowe kategorie oraz produkty pod kątem wybranych słów kluczowych ustawiając meta-title oraz meta-description. Jeśli będzie taka możliwość, zoptymalizujemy nagłowek H1, a także zmodernizujemy aktualne treści. Jeśli zajdzie taka potrzeba, dokonamy modernizacji adresów url.

Poznaj ceny ▸

Podpięcie narzędzi analitycznych
seo analiza słów kluczowych

Działania w każdym kolejnym miesiącu współpracy.

Wdrażanie zmian
Blog firmowy

#01

Wdrażanie zmian zgodnie z wytycznymi.

Ten etap to publikacja nowych opisów w sklepie, wstępna optymalizacja kolejnych produktów pod kątem słów kluczowych, optymalizacja zdjęć oraz kontrola linków kanonicznych.

#02

Regularne linkowanie.

Co miesiąc zdobywamy odnośniki z miejsc publicznych, by poprawić profil linków i zwiększyć wizyty robotów indeksujących.

#03

Publikacja artykułów sponsorowanych.

Publikujemy regularnie artykuły z linkami na portalach informacyjnych, co jest kluczowe dla SEO. To zwiększa pozycję i stabilność widoczności strony.

Poznaj ceny ▸

Chcesz zwiększyć swoją widoczność w Google?

Odezwij się do mnie w tej sprawie.

Project Manager

Łukasz Pietras
Project Manager
+48 501 757 664

    Nie oczekuj wyników
    po 3 miesiącach.

    Wszyscy pragną być na czołowych miejscach w Google, lecz nikt nie może obiecać konkretnych rezultatów. Powód? Algorytmy Google, decydujące o bezpłatnych wynikach wyszukiwania, są tajemnicą dla wszystkich. Kupując usługi SEO, nie kupujesz reklamy w Google, tylko działania mające wpływ na lepszą widoczność w wyszukiwarce.

    Trzy miesiące wystarczą, by ocenić, czy działania SEO idą we właściwym kierunku. Po sześciu miesiącach można spodziewać się zmian w statystykach widoczności. Efekty w sprzedaży? To zależy od specyfiki branży, konkurencji oraz historii strony – zazwyczaj widoczne są po około 12 miesiącach.

    Wykres analizy widoczności

    Warto zaplanować budżet na przynajmniej 12 miesięcy.

    Wierzymy, że to zazwyczaj najkrótszy okres konieczny do wprowadzenia zmian, skutkujących dobrymi wynikami. Wyjątek stanowią bardzo małe strony firm, które dążą do widoczności na niewielkim i mało konkurencyjnym rynku lokalnym.

    Co musisz wiedzieć przed podpisaniem umowy?

    ▸ Płacisz za działania, nie za natychmiastową reklamę

    Pamiętaj, że opłacając pakiet SEO, inwestujesz w szereg działań, które mają na celu zwiększenie widoczności Twojej strony w dłuższej perspektywie. W naszych pakietach znajdziesz szczegółowy zakres tych działań, a comiesięczne, szczegółowe raporty z wykonanych prac będziesz regularnie otrzymywać.

    ▸ Jeśli chcesz być lepszy niż konkurencja, musisz mieć lepszą stronę niż konkurencja

    Pozycjonowanie w bezpłatnych wynikach wyszukiwania polega na ciągłej pracy nad stroną i zwiększaniu jej autorytetu. Konkurencyjne strony w top 3 nie osiągnęły tego przypadkiem. Proces ten obejmuje dobieranie odpowiednich słów kluczowych, tworzenie nowych treści, optymalizację oraz pozyskiwanie wysokiej jakości linków zwrotnych.

    ▸ Mierz siły na zamiary

    Jeśli dopiero rozpoczynasz działalność ze swoją stroną internetową i Twoi konkurenci to duże, uznane marki, nasze standardowe pakiety mogą okazać się niewystarczające. W takich sytuacjach może być potrzebny pakiet indywidualny, opracowany z myślą o specyficznych potrzebach i zindywidualizowanym planem działania.

    ▸ Możesz zerwać umowę kiedy chcesz - bez żadnych kar

    Umowy na pozycjonowanie są często zawierane na okres do dwóch lat, przy czym rozwiązanie umowy wymaga długiego okresu wypowiedzenia i czasami wiąże się z nałożeniem kar finansowych.

    Darmowa konsultacja ▸

    Umowa podpisywana cyfrowo

    Serwis i pozycjonowanie – dwa nierozłączne elementy.

    Jeśli zależy Ci na wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, konieczna jest ciągła dostępność i bezpieczeństwo Twojej strony. Nasze pakiety wsparcia technicznego zostały stworzone, aby zagwarantować Ci te aspekty. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.

    Serwis Standard

    Dla strony i sklepu.

    700 zł netto / rok

    Podstawowe aktualizacje i zabezpieczenia dotyczące strony internetowej.

    Serwis Biznes

    Dla strony i sklepu.

    2000 zł netto / rok

    Aktualizacje i zabezpieczenia dotyczące strony i sklepu online oraz pomoc działu IT.

    Serwis VIP

    Dla strony i sklepu.

    500 zł netto / miesiąc

    Aktualizacje i zabezpieczenia dotyczące strony i sklepu online oraz pomoc działu IT.

    Aby Twoja strona była bezpieczna i dostępna 24/7, niezbędny jest stały monitoring, dodatkowe kopie zapasowe oraz cykliczne aktualizacje wtyczek i systemu WordPress.

    Logo WordPress
    Logo WooCommerce
    Logo Manage WP
    Logo Monitor-zs

    Poznaj różnice między nami, a innymi agencjami.

    Porównanie z konkurencją

    Agencja Zdobywcy Sieci

    Większość innych agencji

    Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
    Przygotowanie Audytu SEO
    Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
    Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
    Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
    Wsparcie w przypadku problemów technicznych
    Rozbudowa strony o nowe podstrony
    Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
    Prace przyspieszające ładowanie strony
    Pisanie treści na bloga
    Publikacja treści na blogu
    Pisanie i publikacja artykułów sponsorowanych
    Monitorowanie pozycji
    Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS
    Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

    FAQ.
    Najczęściej zadawane pytania.

    Kim jesteście i dlaczego warto z wami współpracować?

    Jako Zdobywcy Sieci od kilku lat nieustannie wspieramy małe i średnie firmy. Jesteśmy agencją interaktywną która tworzy strony i sklepy internetowe, a następnie zajmuje się ich promocją w Internecie.

    Za współpracą z nami przemawia wiele czynników, a najważniejsze z nich to jasne warunki współpracy, brak ukrytych kosztów i możliwość wypowiedzenia umowy w każdym momencie bez żadnych kar.

    Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu WooCommerce?

    To zależy od tego, czego oczekujesz, a także od tego, co oferuje dana agencja SEO. Najtańsze oferty za pozycjonowanie sklepów zaczynają się od około 1200 zł netto miesięcznie i są bardzo “okrojone” z ważnych zadań. Nawet dla małych sklepów 1200 zł netto miesięcznie to zdecydowanie za mało. Jeśli zdecydujesz się prowadzić SEO “na własną rękę” wówczas taka kwota będzie wystarczająca, żeby zadbać o nowe treści oraz publikacje sponsorowane.

    U nas za pozycjonowanie sklepu musisz zapłacić przynajmniej 2400 zł netto za 1 miesiąc pracy. Zapoznaj się z naszymi cennikami, żeby dowiedzieć się z czego wynika taka kwota. Tworzenie nowych treści, publikacje sponsorowane oraz praca specjalisty składają się na finalną cenę.

    Dlaczego abonament, a nie płatność za efekt?

    Abonament pozwala skupić się na regularnej pracy, która faktycznie może przynieść korzyści. Ty płacisz za naszą wiedzę i naszą pracę, a my w zamian prowadzimy kampanię na możliwie jak najwyższym poziomie. Żadna agencja SEO nie działa w formie inwestora, tylko usługodawcy, który dzięki swojemu doświadczeniu może zwiększyć widoczność w wyszukiwarce.

    Ile czasu potrzeba na osiągnięcie widocznych efektów?

    Trudno odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ zależy to od wielu czynników – między innymi od tego, na jakim etapie teraz jest Twój sklep e-commerce, oraz jak duża i mocna jest konkurencja. Jednak bez względu na te czynniki pół roku to dobry czas, żeby zweryfikować wykonaną pracę i zastanowić się, czy obrany kierunek jest korzystny dla Twojego sklepu. Zazwyczaj po roku pracy można spodziewać się widocznych efektów, ale jak już zostało wspomniane, zależy to od wielu czynników.

    Czy wypozycjonujecie każdy sklep internetowy?

    Trudno powiedzieć, ale robimy wszystko co w naszej mocy, żeby dorównać konkurencji, a następnie ją przebić. To czy damy radę wypozycjonować Twój sklep internetowy zależy przede wszystkim od budżetu. Jesteśmy świadomi tego, że nasze pakiety SEO nie u każdego się sprawdzą – tworzyliśmy je z myślą o małych i średnich sklepach e-commerce. Jeśli uznamy, że Twój sklep internetowy wymaga nieco bardziej zaawansowanych działań, poinformujemy Cię o tym i przedstawimy wycenę za indywidualną strategię SEO, która będzie obejmować między innymi więcej nowych opisów czy więcej linków z artykułów sponsorowanych.

    Czy podejmujecie się każdego zlecenia?

    Podejmujemy się większości zleceń. Jeśli uznamy, że nasze pakiety SEO będą niewystarczające dla Twojego sklepu, poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy indywidualny pakiet.

    Czy mogę zerwać umowę w dowolnym momencie?

    Tak. Mimo że podpisujemy umowę na czas niekreślony to nasza współpraca jest automatycznie przedłużana kiedy opłacisz fakturę za pakiet na kolejny miesiąc. Jeśli nie opłacisz pakietu na kolejny miesiąc, po prostu nie podejmiemy żadnych działań. Możesz także w dowolnym momencie poprosić o rozwiązanie umowy.

    Czy za zerwanie umowy obowiązują kary?

    Wiemy, że nadal wiele agencji SEO stosuje kary i bardzo długi czas wypowiedzenia umowy, żeby “wyciągnąć” od swoich klientów jak najwięcej pieniędzy. U nas za zerwanie umowy lub nieopłacenie faktury nie ma żadnych kar. Nie chcemy nikogo trzymać “na siłę”, bo jest to po prostu nieuczciwe zagranie.

    Jaki obowiązuje okres wypowiedzenia umowy?

    Można powiedzieć, że w naszej firmie nie ma okresu wypowiedzenia. Mimo umowy na czas niekreślony możesz rozwiązać ją w dowolnym momencie i wszystko będzie ok. Aczkolwiek najuczciwiej by było, gdyby decyzja o rozwiązaniu umowy była podejmowana na koniec miesiąca, po opłaceniu ostatniej faktury i wykonaniu przez nas wszystkich działań.

    Czy muszę podać powód zerwania umowy?

    Nie jest to konieczne, ale byłoby nam bardzo miło gdybyśmy go poznali, ponieważ pozwoli to nam dokonać odpowiednich zmian w naszej ofercie, żeby bardziej zadbać o aktualnych i przyszłych klientów.

    Czy stosujecie linkowanie z prywatnego zaplecza stron? Czy po zerwaniu umowy te linki znikną?

    Nie, nie używamy prywatnego zaplecza do linkowania stron i sklepów naszych klientów. Wiemy, że wiele firm zajmujących się pozycjonowaniem “odpina” linki po zerwaniu lub wygaśnięciu umowy. W linkowaniu zewnętrznym wykorzystujemy płatne publikacje sponsorowane. Zawsze staramy się wybierać takie serwisy, które nie usuwają publikacji po 12 miesiącach.

    Dlaczego pozycjonowanie sklepu jest droższe niż pozycjonowanie zwykłej strony?

    Zwykła strona firmowa składa się ze strony głównej, najczęściej kilku lub kilkunastu podstron z ofertą, niewielkiej liczby podstron typu landing-page, a także bloga. Sklep internetowy to często setki lub tysiące produktów gdzie każdy z nich wymaga przygotowania odpowiedniego opisu oraz optymalizacji pod kątem słów kluczowych. Do tego dochodzi jeszcze optymalizacja kategorii i podkategorii. Ponadto w naszych pakietach SEO kładziemy jeszcze większy nacisk na pozyskiwanie wysokiej jakości linków. Zwiększa się także czas pracy specjalisty. To wszystko generuje dodatkowe koszty.

    Czy pozycjonujecie sklepy na innych platformach niż WooCommerce?

    WooCommerce daje nam wiele możliwości, dlatego chcemy głównie współpracować ze sklepami na tej platformie. Jeśli Twój sklep działa na innej platformie, skontaktuj się z nami i wspólnie spróbujemy dojść do porozumienia.

    Google Ads czy SEO - Co wybrać?

    To zależy! Nie zawsze SEO się opłaca i tak samo Google Ads nie zawsze się opłaca. Jeżeli sytuacja na to pozwala, to zdecydowanie warto połączyć te 2 opcje.

    Google Ads jest zalecane dla firm gdzie konwersje będą w stanie zwrócić chociaż koszty reklamy. Jeśli przestajesz płacić w Google Ads, reklamy po prostu przestają się wyświetlać.

    Natomiast jeżeli przygotujesz budżet na rok prowadzenia kampanii i uda nam się osiągnąć świetne wyniki, to po jej zakończeniu, strona nadal będzie wysoko w wynikach wyszukiwania. Z czasem może się to zmienić pod warunkiem, że Twoja konkurencja zacznie prowadzić własne kampanie SEO.

    Referencje.
    Poznaj opinie naszych klientów.

    Opinie