Blog SEO/SEM

Czy warto założyć sklep internetowy?
Wiedza

Czy warto założyć sklep internetowy?

Wiesz, że już prawie połowa Polaków robi zakupy przez Internet? Dlatego rośnie też zapotrzebowanie na zróżnicowane dobra i usługi dostosowane do oczekiwań klientów. Dzięki temu ciągle są luki, które możesz wype...

Dlaczego warto włączać powiadomienia push?
Wiedza

Dlaczego warto włączać powiadomienia push?

Zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra reklama. W końcu to właśnie dzięki właściwie przeprowadzonej kampanii promocyjnej stajesz się rozpoznawalny, ale też trafiasz do Twojej grupy ...

Jakie są trendy w tworzeniu stron internetowych na 2020 rok?
Wiedza

Trendy w tworzeniu stron internetowych na 2020 rok

Zbliża się koniec roku kalendarzowego, a wraz z nastaniem nowego roku przyjdzie czas na zmiany. Przede wszystkim dostrzeżesz to w trendach, jakie zaczną obowiązywać. Dlatego, jeżeli chcesz iść za głosem specjal...

Powody, dlaczego warto mieć logo
Wiedza

5 powodów, dlaczego warto mieć logo

Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zdobyć nowych klientów lub po prostu zwiększyć sprzedaż? Rozwiązanie jest bardzo proste – powinieneś stać się rozpoznawalny w sieci. Uczynisz to przy pomocy pozycjonowania...

Co to jest duplikacja treści?
Wiedza

Co to jest duplikacja treści? Jakie są przyczyny powstawania?

Powielanie tych samych tekstów nie tylko może być naruszeniem praw autorskich, a także przyczynia się do negatywnych wyników w wyszukiwarce Google. Dlatego tak ważne jest to, żebyś wiedział, co to jest duplikac...

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?
Wiedza

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?

Dziwi Cię czasem wahanie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce Google? Powodów takiej sytuacji może być naprawdę wiele, ale przede wszystkim zwróć uwagę na prawidłowe stosowanie fraz kluczowych. Dzięki temu może...