Case Study

logo firmy kruszbet

W 13 miesięcy zwiększyliśmy ruch na stronie o 3100% dla firmy z branży przemysłowej, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.

TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 6 do 194 fraz*

TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 17 do 319 fraz*

TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 78 do 1100 fraz*

▸ Wzrost ruchu organicznego z Google z 330 do 10.7K /mc**

▸ Wzrost ekwiwalentu Google Ads z 90 zł do 15.4K zł /mc*

* dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Senuto od 03.2022 do 04.2023
** dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Semstorm od 03.2022 do 04.2023

Aktualizacja Listopad 2023: Strona nadal jest przez nas obsługiwana i pozycjonowana, aktualne wyniki są na dużo wyższym poziomie, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.

Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.

kruszbet senuto wykres
kruszbet senuto wykres mobile 1
interboard tabela słów kluczowych

Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.

Porównanie z konkurencją

Agencja Zdobywcy Sieci

Większość innych agencji

Pakiety serwisowe zabezpieczające przed nałożeniem restrykcji Google ze względu na problemy techniczne strony
Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
Przygotowanie Audytu SEO
Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
Prace przyspieszające ładowanie strony
Pisanie treści na bloga
Publikacja treści na blogu
Pisanie i publikacja artykułów sponsorowanych
Monitorowanie pozycji
Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS, YouTube
Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

Masz pytania? A może chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?

Zostaw do siebie kontakt.

Project Manager

Łukasz Pietras
Project Manager
+48 501 757 664

    Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.

    #1. Strona internetowa

    Budowa nowej strony www.

    Z perspektywy użytkownika mogłoby się wydawać, że celem zaprojektowania nowej strony było odświeżenie designu, ale kwestie wyglądu były tutaj na dalszym planie, bo to jest zawsze kwestia gustu, a my mieliśmy cel – konkretny cel – zbudowanie widoczności w Google.

    Właśnie dlatego głównie zwracaliśmy uwagę na aspekty techniczne jak prędkość ładowania, czytelną strukturę dla użytkowników i robotów Google oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta.

    #2. Utrzymanie strony

    Zadbanie o stabilne działanie strony.

    Klient zrozumiał, że strona pozostawiona bez opieki nie jest w stanie konkurować o najwyższe pozycje w Google, a cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek to podstawa dobrej wydajności i bezpieczeństwa strony.

    Nawet, jeśli strona nie działa tylko 1 dzień (np. z powodu zawirusowania), narażona jest na spadki pozycji, co jest równoznaczne ze spadkiem widoczności strony w Google.

    Należy pamiętać, że Google, wprowadzając strony do swojego indeksu zużywa zasoby własne, które kosztują realne pieniądze, dlatego słabe strony www zbija na dalsze pozycje.

    #3. Pierwsze planowanie działań SEO

    Analiza fraz i konkurencji.

    Klient jest firmą obsługującą tylko 2 województwa, ale mimo to zaplanowaliśmy budowę widoczności ogólnopolskiej, aby zbudować autorytet domeny, który później wykorzystamy również przy pozycjonowaniu lokalnym. Na pierwszy etap wybraliśmy najczęściej wyszukiwane frazy związane z betonem.

    #4. Pierwsze działania SEO

    Audyt i jego wdrożenie.

    Większość agencji wykonuje audyt SEO i przekazuje klientowi wytyczne do wdrożenia. U nas wygląda to inaczej, mianowicie to my sami w pełni wdrażamy wytyczne, które wynikają z naszej analizy SEO. Jeśli analiza wskazuje na poprawę elementów strony lub nawet jej rozbudowy o dodatkowe podstrony, również to robimy – tak właśnie zrobiliśmy też w tym przypadku.

    To ważne, bo wiemy, że nikt nie lubi braku brania odpowiedzialności i przerzucania zadań między kilkoma firmami. Najczęściej niestety jest tak, że odpowiedzialność przerzucana jest miedzy firmą od SEO, a firmą, która zajmuje się obsługą strony www, klient jest pośrednikiem – to niekomfortowe, a przede wszystkim nieefektywne. Właśnie dlatego u nas jest inaczej

    #5. Pierwsze efekty

    Początki widoczności w Google.

    Po 5 miesiącach od “wkopania kamienia węgielnego” pod budowę nowej strony internetowej i 3 miesiące od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.

    Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 5 do 39 fraz w TOP 3, z 17 do 98 w TOP 10 i z 76 do 204 w TOP 50.

    #6. Kolejne planowanie działań SEO

    Ustawiamy cele na widoczność lokalną.

    Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy sprzedażowe, pod usługi wykonywane przez klienta w kilkunastu miastach, które znajdują się na obszarze dwóch województw.

    Główne województwa to podlaskie i warmińsko-mazurskie. Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).

    Przykład frazy krótkiej: “beton Olsztyn”
    Przykład frazy “long tail”: “Cena betonu b20 Olsztyn”

    #7. Kolejne działania SEO

    Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.

    Sami wdrażamy kolejne wytyczne, które wynikają z naszego audytu. Planujemy content, piszemy artykuły, budujemy podstrony, które podnoszą widoczność fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.

    Ponadto, nadal optymalizujemy stronę, stale poprawiamy słabe punkty, które mogą mieć wpływ na odbiór strony przez Google.

    #8. Zauważalne efekty

    Kolejne wzrosty widoczności w Google.

    Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się zapytania klientów o produkty i usługi.

    Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na ponad 250 fraz ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników, a także na wiele fraz lokalnych, sprzedażowych.

    #9. Plany, działania, raportowanie efektów

    Systematyczność to podstawa SEO.

    Poza systematycznością bardzo ważna jest cierpliwość. Jak widzisz, wiele miesięcy musi upłynąć, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty.

    Właśnie dlatego pomimo widocznych efektów nadal obsługujemy stronę technicznie, dbamy o jej bezawaryjne działanie, stale planujemy kolejne działania, wyszukujemy nowe frazy, tworzymy nową treść na stronie. Wszystkie działania raportujemy co miesiąc.

    Wszystko po to, aby zwiększać widoczność strony w Google, bo konkurencja nie śpi… Zdecydowana większość firm chce być “pierwsza w Google”.

    #10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…

    Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.

    Jak widać, na poniższym wykresie z Semstorm, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na stronie. Utrzymywał się on na poziomie ok. 300 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności w Google, co przełożyło się na ruch na stronie w wysokości ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.

    Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.

    Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto i Semstorm, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto lub Semstorm sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.

    #11. Aktualizacja Listopad 2023

    Dalsze działania.

    Nadal pracujemy nad widocznością strony Kruszbet.com.pl. Aktualne wyniki są o wiele lepsze niż na powyższych wykresach, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

    Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytania?

    Zostaw do siebie kontakt - oddzwonię.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    +48 501 757 664

      Referencje.
      Poznaj opinie naszych klientów.

      Opinie