Case Study

W 12 miesięcy zwiększyliśmy widoczność strony o około 2500%, branża zajmująca się cateringiem dietetycznym to bardzo wymagający obszar.

TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 0 do 14 fraz*

TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 3 do 79 fraz*

TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 72 do 761 fraz*

* dane dla domeny fitszef.pl wg. Senuto od 12.2022 do 12.2023

Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.

Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.

Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.

Porównanie z konkurencją

Agencja Zdobywcy Sieci

Większość innych agencji

Pakiety serwisowe zabezpieczające przed nałożeniem restrykcji Google ze względu na problemy techniczne strony
Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
Przygotowanie Audytu SEO
Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
Prace przyspieszające ładowanie strony
Pisanie treści na bloga
Publikacja treści na blogu
Pisanie i publikacja artykułów sponsorowanych
Monitorowanie pozycji
Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS
Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

Masz pytania? A może chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?

Zostaw do siebie kontakt.

Project Manager

Łukasz Pietras
Project Manager
+48 501 757 664

    Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.

    #1. Strona internetowa

    Budowa nowej strony www.

    Naszym głównym celem przy projektowaniu nowej strony nie było jedynie odświeżenie designu, ale skupienie się na aspektach technicznych kluczowych dla widoczności w Google.

    Priorytetami były prędkość ładowania, czytelna struktura ułatwiająca nawigację, oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta, wszystko to w celu zbudowania solidnej widoczności w wyszukiwarce.

    #2. Utrzymanie strony

    Zadbanie o stabilne działanie strony.

    Klient zrozumiał, że aby skutecznie rywalizować o wysokie pozycje w Google, niezbędna jest stała opieka nad stroną internetową. Cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek są kluczowe dla utrzymania jej wydajności i bezpieczeństwa.

    Ponadto, uświadomił sobie, że nawet krótka przerwa w działaniu strony, np. z powodu ataku wirusowego, może spowodować spadek jej pozycji w wynikach wyszukiwania, co negatywnie wpływa na widoczność.

    Koszty, jakie Google ponosi przy indeksowaniu stron, sprawiają, że preferuje ono strony o wysokiej jakości, degradując słabsze. To podkreśla wagę utrzymania strony na wysokim poziomie technicznym i zawartościowym.

    #3. Pierwsze planowanie działań SEO

    Analiza fraz i konkurencji.

    Klient jest firmą oferującą dietę pudełkową i działa na terenie kilku województw, dlatego zaplanowaliśmy budowę widoczności ogólnopolskiej. Na pierwszy etap wybraliśmy najczęściej wyszukiwane frazy związane z cateringiem dietetycznym.

    #4. Pierwsze działania SEO

    Audyt i jego wdrożenie.

    Nasze podejście do SEO odróżnia nas od większości agencji. Nie ograniczamy się do przeprowadzenia audytu SEO i dostarczania klientowi wytycznych. Zamiast tego, sami realizujemy zalecenia wynikające z naszej analizy. Jeśli wymagana jest poprawa elementów strony lub jej rozbudowa o nowe podstrony, to my zajmujemy się tym kompleksowo.

    Podkreślamy tę różnicę, bo zdajemy sobie sprawę, że klienci nie lubią, gdy odpowiedzialność jest rozproszona między różne podmioty. Często klient staje się niechcianym pośrednikiem między firmą SEO a firmą techniczną, co jest nieefektywne i niewygodne. Dlatego nasz proces SEO jest inny – kompleksowy i w pełni zarządzany przez naszą agencję, co gwarantuje lepszą koordynację i skuteczność działań.

    #5. Pierwsze efekty

    Początki widoczności w Google.

    Już po pierwszych 3 miesiącach od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.

    Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 0 do 4 fraz w TOP 3, z 3 do 10 w TOP 10 i z 73 do 138 w TOP 50.

    fitszef pierwsze efekty
    fitszef pierwsze efekty wykres

    #6. Kolejne planowanie działań SEO

    Ustawiamy cele na widoczność lokalną.

    TW naszym obecnym projekcie koncentrujemy się na rozwijaniu regionalnej widoczności klienta. Przeprowadzamy analizę SEO skoncentrowaną na frazach sprzedażowych, związanych z usługami oferowanymi przez klienta w różnych miastach, pokrywających obszar obsługiwanych województw.

    Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).

    Przykład frazy krótkiej: “catering Warszawa”
    Przykład frazy “long tail”: “tani catering dietetyczny Warszawa”

    fitszef slowa kluczowe regionalne

    #7. Kolejne działania SEO

    Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.

    W naszej pracy nad SEO, nie tylko przeprowadzamy audyt, ale również samodzielnie wdrażamy wynikające z niego wytyczne. Zajmujemy się planowaniem treści, pisaniem artykułów, budowaniem podstron, które zwiększają widoczność kluczowych fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.

    Jednocześnie kontynuujemy optymalizację strony, systematycznie usprawniając jej słabe punkty, które mogą wpływać na sposób, w jaki jest ona postrzegana przez Google.

    #8. Zauważalne efekty

    Kolejne wzrosty widoczności w Google.

    Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się więcej zapytań klientów o produkty i usługi.

    Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na 25 frazach ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników oraz fraz lokalnych i sprzedażowych.

    fitszef kolejne efekty
    fitszef kolejne efekty wykres

    #9. Plany, działania, raportowanie efektów

    Systematyczność to podstawa SEO.

    Systematyczność jest kluczowa w SEO, ale równie ważna jest cierpliwość. Osiągnięcie widocznych efektów może zająć wiele miesięcy.

    Dlatego, nawet po osiągnięciu pierwszych wyników, nadal technicznie obsługujemy stronę, dbając o jej stabilność, planując działania, szukając nowych fraz i tworząc nową treść. Regularnie, co miesiąc, raportujemy postępy.

    To wszystko robimy, aby zwiększyć widoczność strony w Google, ponieważ konkurencja jest ciągle aktywna i wiele firm stawia sobie za cel bycie na pierwszym miejscu w wyszukiwarce.

    #10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…

    Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.

    Jak pokazuje wykres z Senuto, klient miał stronę od wielu lat, ale sama długość jej istnienia nie przekładała się na znaczący ruch. To nasze działania SEO miały decydujący wpływ na zwiększenie widoczności strony w Google, co znacząco wpłynęło na wzrost ruchu unikalnych użytkowników miesięcznie i zwiększyło liczbę zapytań od potencjalnych klientów.

    Mimo tych sukcesów, nasza praca nad stroną nie ustaje. Kontynuujemy cykl działań, wciąż analizując, optymalizując i wprowadzając zmiany, aby dalej budować widoczność strony w Google i utrzymywać jej efektywność.

    Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.

    fitszef tabela podsumowanie
    fitszef tabela frazy podsumowanie
    fitszef wykres podsumowanie

    Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytania?

    Zostaw do siebie kontakt - oddzwonię.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    +48 501 757 664

      Referencje.
      Poznaj opinie naszych klientów.

      Opinie