Pozycjonowanie Stron - Cennik

U nas koszt pozycjonowania stron internetowych zaczyna się od 300 zł miesięcznie.
Zadzwoń i dowiedz się więcej!

    Zadzwoń do nas: 501-757-664 lub zostaw poniżej swój numer telefonu, a my odezwiemy się do Ciebie, aby porozmawiać o współpracy.

    Pozycjonowanie stron internetowych - Czy warto?

    Na pewno chcesz poznać koszt pozycjonowania strony internetowej i trafić na korzystny cennik, żeby nie dać się naciągnąć, ale czy w ogóle wiesz, czy i dlaczego warto pozycjonować stronę internetową w wynikach wyszukiwania? Czy warto? Zdecydowanie tak! Pozycjonowanie strony internetowej może mocno rozwinąć Twój biznes, dzięki czemu być może zaczniesz pozyskiwać klientów nawet z całej Polski. A teraz zobacz, dlaczego warto pozycjonować strony www.

    • Docierasz do ludzi

      Czy masz świadomość tego, ile osób korzysta w dzisiejszych czasach z wyszukiwarki Google tylko w samej Polsce? To miliony osób, które nie lubią tracić czasu na wychodzenie z domu. W tej grupie są również osoby zainteresowane Twoimi usługami lub produktami. Wyobraź sobie, jak wiele możesz zyskać dzięki wysokim zasięgom w wyszukiwarce Google. Pomożemy Ci to zrobić!

    • Trafiasz w target

      Prawdopodobnie wpisałeś w wyszukiwarce frazę “cennik pozycjonowania stron internetowych” lub podobną. Pozycjonując naszą stronę, udało nam się dotrzeć do Ciebie. Ty również możesz zacząć pozyskiwać klientów w ten sposób. Sama widoczność to nie wszystko – trzeba również trafić w target! Jak już widzisz, potrafimy przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie.

    • Oszczędzasz

      Nie da się ukryć, że przy naszym modelu współpracy możesz zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy. Agencje SEO bardzo lubią pobierać duże kwoty od swoich klientów bez względu na to czy ta współpraca będzie się zwracać. U nas zapłacisz dopiero wtedy gdy osiągniesz efekty i to relatywnie niewielką kwotę. Ponadto nie będziesz szukać kolejnej agencji, więc zaoszczędzisz także swój czas.

    • Monitorujesz efekty

      Nie ma nic gorszego niż agencja SEO, która nawet po kilku miesiącach współpracy nie jest w stanie dać żadnych efektów. Pobiera tylko co miesiąc ogromne kwoty, a jakikolwiek raport pracy otrzymasz po wielu wymęczonych prośbach. U nas zapłacisz dopiero, gdy osiągniesz zamierzone efekty, a o raport pozycjonowanych fraz możesz poprosić w każdej chwili. Dzięki temu możesz nam zaufać.

    • Kontrolujesz koszty

      Czy słyszałeś o sytuacjach, gdzie jakaś firma wydała kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych na pozycjonowanie, które nie przyniosło żadnych efektów? Niestety bardzo trudno jest dać się naciągnąć i stracić pieniądze. Uważamy, że w SEO, jeśli klient ma za coś zapłacić, to za realne efekty. Przy współpracy z nami możesz płacić 300 zł za efekt miesięcznie lub 1200 zł – zależy to od Ciebie.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego mocno rozwija biznes

    Czy wiesz, że...

    Cennik pozycjonowania stron i sklepów internetowych może być różny w zależności od agencji? Zależy to od wielu czynników. Najpopularniejszą formą rozliczenia w Polsce jest abonament w postaci regularnej miesięcznej płatności, gdzie musisz płacić, nawet jeśli nie ma żadnych efektów. U nas zapłacisz za efekt, kiedy umówione frazy kluczowe znajdą się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Staramy się sugerować takie frazy, które faktycznie mogą przyciągnąć nowych klientów dla Twojej firmy. W naszej agencji zapłacisz zaledwie 10 zł dziennie za pozycjonowanie lokalne lub 20 zł dziennie za pozycjonowanie ogólnopolskie. Prawda, że brzmi korzystnie?

    Cena pozycjonowania strony - Zapłacisz, jak osiągniemy efekty

    Klient ma prawo oczekiwać, że agencja SEO przeprowadzi skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Choć efektów nigdy nie da się zagwarantować, to można oczekiwać, że zostaną podjęte działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej. W tym wszystkim sensowny wydaje się model płatności za efekt, który daje Ci świadomość, że płacisz za coś, co daje Ci korzyści.

    Agencje działające na abonament zarzucają, że agencje działające za efekt często podsuwają swoim klientom bardzo łatwe słowa kluczowe, które nie sprzedają. W naszym przypadku tak nie jest! Wykonujemy kompletną analizę słów kluczowych i analizę konkurencji, dzięki czemu możemy znaleźć najlepsze słowa kluczowe dla Twojego biznesu. Oczywiście, jeśli wybierz 2 czy 3 słowa kluczowe, w rzeczywistości Twoja strona może pojawiać się na kilkudziesięciu lub nawet kilkuset innych słowach kluczowych. My wybieramy tylko kilka najważniejszych fraz – za całą resztę nie musisz płacić.

    W tym wszystkim oferujemy Ci naprawdę komfortową formę współpracy. Zobacz, jak w sześciu krokach wygląda współpraca z naszą agencją SEO. Zapraszamy do kontaktu!

    • Ustalenie fraz

      Zanim podpiszemy umowę, wspólnie ustalimy najlepsze słowa kluczowe dla Twojego biznesu. Wybierzesz tyle fraz, ile zechcesz. Naszym zadaniem jest wypozycjonować je do top 10.

    • Wycena fraz

      W zależności od tego, czy wybierzesz pozycjonowanie lokalne czy ogólnopolskie, ustalimy dokładną wycenę wszystkich słów kluczowych. Zapłacisz dopiero gdy osiągniemy efekty.

    • Zawarcie umowy

      Kiedy dokładnie wiemy jakie słowa kluczowe będziemy dla Ciebie pozycjonować, pozostaje już tylko podpisać umowę, żeby każda ze stron wiedziała, na czym stoi.

    • Rozpoczęcie pracy

      Możemy rozpocząć działania mające na celu zwiększenie widoczności strony www. Trudno jest ocenić, kiedy pojawią się pierwsze efekty. Czasami potrzeba kilka tygodni – innym razem kilka miesięcy.

    • Kontrola pracy

      Jeśli zechcesz, udostępnimy Ci monitoring pozycji zewnętrznej firmy, z którego korzystamy. Dzięki temu będziesz mógł regularnie monitorować efekty naszej pracy.

    • Płatność za efekt

      Dopóki nie uzyskamy pożądanych efektów, nie zapłacisz ani złotówki za naszą pracę. Z tego względu bardzo kładziemy nacisk na jakość naszych usług. Bardzo zależy nam na wysokich pozycjach.

    Na tej stronie dowiesz się ile kosztuje SEO

    Pozycjonowanie stron Cennik - FAQ - Najczęściej zadawane pytania

    Kim jesteśmy i dlaczego wybrać właśnie nas?

    Jesteśmy Zdobywcy Sieci i zajmujemy się od wielu lat zdobywaniem Internetu 🙂 Chcemy wspierać małe i średnie firmy w marketingu internetowym bez niszczenia ich budżetów. Jeśli korzystałeś już z usług agencji SEO doskonale wiesz ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej w takim miejscu. Często nie idzie to w parze z efektami… Łamiemy utarte schematy – u nas zapłacisz dopiero za efekty.

    Dlaczego warto na nas postawić? Chcemy, żeby ze współpracy z nami zadowolone były dwie strony. Wykonamy pozycjonowanie stron WWW, ale zapłacisz dopiero gdy osiągniemy efekty. To oznacza, że nie stracisz na tej współpracy.

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Cennik pozycjonowania

    Trudno odpowiedzieć konkretnie na takie pytanie, ponieważ to zależy od wielu czynników. Na pewno więcej kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego niż małej strony firmowej, a różnice mogą być ogromne. Cennik pozycjonowania w agencjach SEO może więc zaczynać się od kilkuset złotych miesięcznie za pozycjonowanie lokalne małej firmy, a kończyć na kilku lub nawet kilkunastu tysiącach złotych za pozycjonowanie strony www ogromnej marki lub sklepów internetowych.

    A jak to wygląda u nas? Przede wszystkim u nas usługa pozycjonowania stron internetowych nic nie kosztuje, jeśli nie osiągamy zamierzonych efektów. To znaczy, że jeśli zdecydujesz się powierzyć nam pozycjonowanie 3 ważnych fraz kluczowych, a my nie osiągniemy efektów, nie musisz za nic płacić.

    Kiedy osiągniemy efekty, nasz cennik pozycjonowania wygląda następująco: za pozycjonowanie lokalne zapłacisz 10 zł dziennie za obecność frazy w top 10, a za pozycjonowanie ogólnopolskie zapłacisz 20 zł dziennie za obecność frazy w top 10. Pozycjonowanie 1 lokalnej frazy kluczowej będzie kosztować Cię zaledwie 300 zł miesięcznie. A co do doboru słów kluczowych, to zawsze wybieramy takie frazy, które mogą przełożyć się na jak najwyższą konwersję.

    Tanie pozycjonowanie stron - Czy może być skuteczne?

    Każdy z nas chciałby płacić jak najmniej za pozycjonowanie strony internetowej w Google. Co w ogóle oznacza tanie pozycjonowanie? Usługa pozycjonowania stron to szereg działań mających na celu poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania. Główny cel jest oczywiście taki, żeby zacząć z tego zarabiać pieniądze i być zawsze “na plus” względem wydatku usługi SEO.

    Tanie pozycjonowanie stron wcale nie musi oznaczać, że będzie nieskuteczne. Wszystko tak naprawdę zależy od zamierzonego celu. Proces pozycjonowania sklepu internetowego, który aspiruje do miana najlepszego w swojej branży, trudno będzie wypozycjonować za niewielkie pieniądze.

    Na koszt pozycjonowania składa się wiele elementów, ale przede wszystkim czas wykorzystany przez specjalistę. Jeżeli strategia pozycjonowania polega na płatnych publikacjach, to trudno mówić o tanim pozycjonowaniu, ponieważ takie publikacje niekiedy kosztują krocie.

    Jak wygląda proces pozycjonowania stron internetowych?

    To zależy – naprawdę! Zależy to chociażby od konkurencyjności branży w jakiej działasz. Pracę zaczynamy od dodania pozycjonowanej strony do Google Search Console i skonfigurowania kilku elementów, jak na przykład mapa witryny (sitemap).

    Podstawę stanowi audyt SEO podczas którego analizie poddajemy wiele elementów. Optymalizacja SEO jest pierwszym krokiem do zwiększenia widoczności pozycjonowanej strony internetowej. Od jakości strony internetowej naprawdę wiele zależy!

    Optymalizacja strony internetowej obejmuje takie elementy jak prędkość wczytywania – większość osób nie czeka dłużej niż 3 sekundy na pełne wczytanie strony www. Do tego układ strony powinien być przyjazny dla użytkowników. Nikt nie lubi “gubić się” na stronie i denerwować reklamami zajmującymi cały ekran. Elementy graficzne powinny zbyt wiele ważyć.

    Pliki CSS i JavaScript również spowalniają wczytywanie strony internetowej, ale niestety, jeśli usuniemy je całkowicie, zepsujemy stronę internetową. Czasami na jednej stronie internetowej możemy pozwolić sobie na ograniczenie działania niektórych funkcji bez zmian w wyglądzie strony internetowej, natomiast na innej stronie internetowej jedynie możemy pozwolić sobie na funkcję css & js minify. Wiele też zależy od tego, na co jest w stanie pozwolić klient.

    Kolejna ważna kwestia to odpowiednia treść na stronie dobrze zoptymalizowana pod kątem fraz kluczowych. Jest to bardzo ważny etap pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych. Duże marki stawiają na kampanię content marketingu, skutecznie tworząc lejki sprzedażowe i zoptymalizowane wpisy blogowe. Tutaj cennik pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania będzie bardzo wysoki i tylko firmy z dużym budżetem mogą sobie na to pozwolić. Content marketing można również przeprowadzić w wersji budżetowej, ale będzie on mniej skuteczny.

    Jeśli sprawdzimy strony z pierwszej dziesiątki na popularne słowa kluczowe, to dojdziemy do wniosku, że one wcale nie są dobrze zoptymalizowane. Musisz wiedzieć, że na pozycję strony w Google wpływa co najmniej kilkaset czynników rankingowych. Skupienie się tylko na jednym lub kilku czynnikach raczej nie przyniesie wielkich efektów. Duże znaczenie ma, chociażby autorytet i popularność marki, a na to pracuje się latami.

    Strona internetowa powinna być przede wszystkim przyjazna dla użytkowników. Oznacza to, że wcale nie musi być demonem prędkości, nie musi być najpiękniejsza spośród całej konkurencji, a wyniki audytu SEO wcale nie muszą być najlepsze. Najważniejsze jest to, że jeśli ktoś szuka rzeczy X, to na Twojej stronie musi znaleźć rzecz X, a im więcej udogodnień zapewnisz temu użytkownikowi, tym lepiej.

    Optymalizację strony internetowej pod kątem SEO już zostawiamy, ponieważ ten proces może trwać w nieskończoność. Oprócz wyżej wymienionych elementów tworzymy także zoptymalizowane meta tytuły i opisy, a następnie zabieramy się za linkbuilding, czyli pozyskiwanie odnośników z zewnętrznych stron.

    Widoczność strony świetnie budują artykuły sponsorowane, ale niekiedy są one bardzo drogie, co sprawia, że cena pozycjonowania SEO znacznie wzrasta. Cena pozycjonowania strony www będzie więc niższa, jeśli zdecydujesz się nie korzystać z tego typu rozwiązania, ale czy na pewno warto oszczędzać na tym etapie?

    Podsumowanie: Cennik pozycjonowania stron będzie zależał od jakości wyżej wymienionych usług. W cenie pozycjonowania znajduje się wiele usług. Usługę pozycjonowania możesz również zlecić naszej firmie, która działa w branży SEO. U nas zaczniesz płacić, dopiero gdy osiągniemy efekty. W celu przedstawienia oferty po prostu zadzwoń do nas lub napisz.

    Pozycjonowanie strony za granicą - Cennik pozycjonowania

    W przypadku pozycjonowania stron za granicą podejmuje się podobne działania, jak na rynku polskim. Optymalizacja strony www stanowi kluczową rolę. Wiele osób szuka agencji SEO do skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego za granicą. W tym przypadku należy przygotować wersję sklepu w języku, jaki Cię interesuje. Im większy sklep, tym większy będzie cennik pozycjonowania. W sklepie internetowym jest do zrobienia więcej, niż może Ci się wydawać. Proces pozycjonowania sklepu internetowego za granicą może być bardzo kosztowny z uwagi na bardzo dużą konkurencyjność w wyszukiwarce Google.

    Czy koszt pozycjonowania stron wpływa na efekty?

    Wszystko zależy, w jaki sposób te pieniądze są rozdysponowane. Jeżeli większość kwoty przytula agencja SEO, a tylko niewielką część przeznacza na SEO, to tu efekty raczej nie będą zadowalające. Regularne prowadzenie bloga nie należy do najtańszych rzeczy. Jeden dobry wpis blogowy zwykle kosztuje około 200 zł netto, ale to zależy też od długości i poziomu zaawansowania tematu. Także niektóre wpisy mogą kosztować nawet ponad 500 zł netto.

    Na cenę pozycjonowania stron wpływa wiele elementów. Regularny link building to również spory koszt, szczególnie jeśli agencja inwestuje w artykuły sponsorowane. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze czas specjalistów. Jeżeli chcesz skorzystać z usługi SEO jednorazowo (np. wykonać tylko optymalizację serwisu), to koszt pracy specjalisty za godzinę pracy może wynieść nawet 200 zł netto.

    Niekoniecznie jednak musi być tak, że im większy budżet przeznaczysz na pozycjonowanie, tym lepsze efekty będą. Jedno jest pewne – jeśli budżet na SEO będzie zbyt niski, wtedy efekty mogą być niezadowalające.

    Czy warto zainwestować w pozycjonowanie właśnie teraz?

    Jeżeli chciałbyś rozwinąć swój biznes, to inwestycja w SEO jest jedną z lepszych inwestycji, z uwagi na fakt jak dużo osób korzysta z wyszukiwarki Google. Możesz również zainwestować w inne działania reklamowe jak Social Media lub Google Ads. Ceny pozycjonowania stale rosną, więc nie ma na co czekać. Mamy nadzieję, że dobrze wyjaśniliśmy Ci, ile kosztuje pozycjonowanie stron i dlaczego.

    Oceń ten artykuł:
    [Ocen: 2 Średnia: 5]

    FAQ

    Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz w dziale FAQ.

    FAQ

    Adres


    ul. Sikorskiego 166/2.16
    18-400 Łomża

    Godziny pracy