copywriting

pisanie tekstów na strony internetowe

Postaw na wartościowy copywriting

Czym jest copywriting?

Prawidłowa optymalizacja strony oraz pozycjonowanie nie może się obyć bez wysokiej jakości tekstów. W końcu dziś wyszukiwarka Google zwraca szczególną uwagę na to, żeby treści znajdujące się na witrynach były dopasowane do potrzeb użytkowników. Wtedy copywriting przynosi najwięcej korzyści. Jednak, aby spełniały też wartość pozycjonerską, muszą być wyposażone w odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Prawidłowe wdrożenie zasad SEO ma także duże znaczenie w copywritingu, gdyż pozwala generować wyższe zyski i ruch w obrębie witryny. Kluczowe jest to, żeby teksty pisane na strony www, sklepy online czy blogi miały charakter sprzedażowy, informacyjny, a czasem nawet poradnikowy.

Kiedy warto zainwestować w copywriting?

Gdy chcesz skutecznie zoptymalizować swoją stronę

Już sama optymalizacja witryny może pozytywnie wpłynąć na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google. Co to oznacza w praktyce? Konieczne jest zadbanie o to, żeby na Twojej stronie znalazły się teksty, zawierające słowa kluczowe w odpowiedniej liczbie i zagęszczeniu. Wtedy wyszukiwarka będzie chętniej wyświetlać witrynę na wyższych pozycjach. Z kolei Ty skutecznie zwiększysz liczbę osób, które odwiedzą Twoja stronę www. Właśnie taki copywriting Ci się opłaca.

Gdy chcesz dotrzeć do TOP5

Każdy, kto inwestuje pieniądze w pozycjonowanie stron, powinien też pomyśleć o copywritingu. W końcu teksty są dziś szczególnie doceniane przez Google. To sprawia, że można dzięki nim szybciej osiągnąć czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania. Obecnie liczy się jakość oraz dostosowanie treści do potrzeb użytkowników. Kiedy o to zadbasz, to pozycjonowanie będzie efektywniejsze.

Gdy chcesz zostać ekspertem

Wysokiej jakości teksty, które piszą nasi copywriterzy, sprawiają, że Twoi klienci będą uznawać Cię za eksperta w Twojej branży. Dzięki temu chętniej i częściej zrobią u Ciebie zakupy czy wybiorą Twoje usługi. Osiągniesz to nie tylko dzięki tekstom na stronie, ale też unikalnym opisom czy poradnikowym artykułom na blogu. Dzielenie się wiedzą sprawi, że staniesz się wiarygodniejszy.

Dlaczego warto nas wybrać?

Copywriting ze Zdobywcami Sieci

Kiedy zechcesz, abyśmy wykonali dla Twojej firmy stronę www, to wiedz, że możemy też zadbać o odpowiednie treści. Zdajemy sobie sprawę, że copywriting pełni funkcję praktyczną, gdyż dostarcza wiedzę użytkownikom. Do tego wizualną, bo uatrakcyjnia wygląd strony. Poza tym może sprzedawać i podnosić pozycję w Google.

  • budzet-1

    Analizujemy

    Na samym początku pracy nasi specjaliści wykonują research. Sprawdzają, jakie słowa kluczowe są najczęściej wpisywane przez Twoich potencjalnych klientów oraz, czego powinny dotyczyć teksty, aby przyciągały użytkowników. Dopiero po takiej analizie następuje rozpoczęcie pisania i pozostałe czynności copywriterskie.

  • target-1

    Wdrażamy zasady SEO

    Po dokładnej analizie jesteśmy już doskonale przygotowani do tego, aby rozpocząć pisanie wartościowych tekstów. Nasi copywriterzy znają się na zasadach SEO, dlatego napisane przez nich teksty doskonale się pozycjonują i są w stanie walczyć z treściami konkurencyjnych firm.

  • oszczednosc-czasu-1

    Działamy terminowo

    Wyróżniamy się nie tylko doświadczeniem i skutecznością. Wśród naszych licznych zalet jest też terminowość, która jest bardzo ważna dla naszych klientów. Wszystko to sprawia, że firmy, które nam zaufają, mogą szybko zauważyć profity z inwestowania w copywriting.

Copywriting — najczęściej zadawane pytania

Ile kosztują teksty na stronę?

Trudno określić koszty, jakie zapłacisz za teksty, które u nas zamówisz. Duży wpływ na cenę ma branża, w której działasz, liczba znaków, a co za tym idzie długość treści czy nawet czas realizacji zlecenia. Dopiero kiedy określisz wszystkie te kwestie, będziemy mogli dokonać dokładną wycenę. Nie musisz się obawiać, gdyż dostosowaliśmy nasz cennik do potrzeb i wymagań współczesnych przedsiębiorców. Im więcej tekstów zamówisz, tym więcej zyskasz.

Jak długie powinny być teksty na stronę?

Optymalna długość tekstów powinna zależeć od konkurencyjności danego słowa kluczowego. Pisząc prościej, chodzi tutaj o to, żeby teksty miały przynajmniej podobną długość do tej, która znajduje się na stronach konkurencji. Analiza witryn firm, z którymi bezpośrednio rywalizujesz w wyszukiwarce, jest bardzo ważna i dotyczy również copywritingu. Przyjęło się, że długość tekstów, które mają pomóc w pozycjonowaniu, powinna liczyć minimum 1500-2000 znaków ze spacjami. Maksymalnej granicy nie ma, gdyż tak naprawdę im treści będą dłuższe, tym lepiej. W końcu Google uznaje wtedy, że strona jest pomocna i przydatna dla użytkowników.

Czym są słowa kluczowe i jak je znaleźć?

W tekstach na stronach powinny znaleźć się słowa kluczowe. Czym one są? Otóż to frazy, które wpisują Twoi klienci do wyszukiwarki Google, aby znaleźć produkty, usługi czy odpowiedzi na trapiące ich pytania. Zatem, jeśli chcesz, aby użytkownicy trafiali właśnie na Twoją stronę, to musisz zadbać o treści, które wyposażone są w odpowiednią liczbę takich słów kluczowych — użytych naturalnie, w odmianie, wraz z synonimami. Zatem bardzo dużą rolę odgrywa tutaj research fraz kluczowych. Pomysły takich słów znajdziesz w trakcie wpisywania zapytania w Google czy też na samym dole w wyszukiwaniach podobnych. Następnie możesz sprawdzić, jaka często są one wyświetlane za pomocą specjalistycznych narzędzi, takich jak np. Planer Słów Kluczowych.