Case Study

Logo Neurolog Jacek Losy

W 6 miesięcy zwiększyliśmy widoczność w wyszukiwarce Google o 1700%, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.

TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 0 do 9 fraz*

TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 1 do 18 fraz*

TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 10 do 125 fraz*

* dane dla domeny tomkarokna.pl wg. Senuto od 09.2022 do 09.2023

Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.

Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.

Neurolog sm senuto wykres

Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.

Porównanie z konkurencją

Agencja Zdobywcy Sieci

Większość innych agencji

Pakiety serwisowe zabezpieczające przed nałożeniem restrykcji Google ze względu na problemy techniczne strony
Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
Przygotowanie Audytu SEO
Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
Prace przyspieszające ładowanie strony
Pisanie treści na bloga
Publikacja treści na blogu
Pisanie i publikacja artykułów sponsorowanych
Monitorowanie pozycji
Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS
Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

Masz pytania? A może chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?

Zostaw do siebie kontakt.

Project Manager

Łukasz Pietras
Project Manager
+48 501 757 664

    Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.

    #1. Optymalizacja strony pod kątem SEO

    Prace nad istniejącą stroną www.

    W ramach przygotowań do pozycjonowania, zintegrowaliśmy stronę z narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Search ConsoleGoogle Analytics. Zanalizowaliśmy również kluczowe terminy związane z neurologią, co pozwoliło nam zaplanować początkowe wpisy na blogu oraz tematy artykułów sponsorowanych. Kolejnym krokiem było zoptymalizowanie strony głównej i podstron, jak również przyspieszenie działania witryny.

    Integracja z narzędziami analitycznymioptymalizacja treści na podstawie analizy słów kluczowych są kluczowe dla zwiększenia widoczności strony w wyszukiwarkach oraz przyciągnięcia docelowej grupy użytkowników. Optymalizacja strony głównej, podstron i przyspieszenie jej działania bezpośrednio wpływają na poprawę doświadczenia użytkowników oraz rankingi w wyszukiwarkach, co jest istotne dla zwiększenia ruchu i potencjalnych dochodów.

    #2. Utrzymanie strony

    Zadbanie o stabilne działanie strony.

    Klient uświadomił sobie, że aby strona internetowa efektywnie konkurowała w rankingu Google’a, musi być regularnie aktualizowana i utrzymywana pod względem wydajności i bezpieczeństwa, co wymaga systematycznych aktualizacji oprogramowania i wtyczek.

    Zrozumiał również, że nawet krótka przerwa w dostępności strony, na przykład spowodowana atakiem wirusowym, może negatywnie wpłynąć na jej pozycję w wynikach wyszukiwania, zmniejszając jej widoczność.

    Dodatkowo, uświadomił sobie, że Google, podczas indeksowania stron, ponosi koszty związane z wykorzystywaniem swoich zasobów, co sprawia, że mniej efektywne witryny są relegowane do niższych miejsc w wynikach wyszukiwania.

    #3. Pierwsze planowanie działań SEO

    Analiza fraz i konkurencji.

    Klient to neurolog z Poznania, który jest specjalistą w swojej dziedzinie. Na pierwszy etap zaplanowaliśmy dla niego budowanie widoczności ogólnopolskiej na frazy związane z jego zawodem. Dzięki temu osiągnęliśmy również wysoką pozycję lokalną. Zamiast publikować 3 wpisów blogowych i 1 artykułu sponsorowanego w miesiącu postanowiliśmy zrobić odwrotnie, naciskając bardziej na zlecenie publikacji treści linkujących do strony na zewnętrznych witrynach.

    neurolog frazy kluczowe

    #4. Pierwsze działania SEO

    Audyt i jego wdrożenie.

    W odróżnieniu od wielu agencji, które ograniczają się do przeprowadzenia audytu SEO i dostarczenia klientowi zaleceń do samodzielnego wdrożenia, nasze podejście jest bardziej bezpośrednie i kompleksowe. Sami bierzemy na siebie realizację zadań wynikających z analizy SEO, włącznie z optymalizacją poszczególnych elementów strony oraz jej rozbudową. Rozumiemy, że klienci preferują uniknąć roli pośrednika między różnymi wykonawcami, dlatego oferujemy pełen zakres usług SEO, zapewniając skuteczność i wygodę.

    W naszym modelu pracy kładziemy duży nacisk na ścisłą współpracę z klientem, aby upewnić się, że wszystkie działania są zgodne z ich oczekiwaniami i celami biznesowymi. Nie tylko implementujemy zmiany, ale również zapewniamy regularne raportowanieanalizę wyników, co pozwala na bieżąco oceniać skuteczność wprowadzanych działań i dokonywać niezbędnych korekt. Dzięki temu klienci otrzymują nie tylko poprawę pozycji w wyszukiwarkach, ale także długoterminową wartość i lepsze rezultaty biznesowe. Nasze usługi SEO są więc nie tylko o wdrażaniu zmian, ale o tworzeniu trwałego i skutecznego ekosystemu dla strony internetowej klienta, zapewniając jej ciągły rozwój i widoczność w dynamicznie zmieniającym się środowisku internetowym.

    #5. Pierwsze efekty

    Początki widoczności w Google.

    Po 3 miesiącach od rozpoczęcia działań SEO zaczynają być widoczne pierwsze efekty. Pierwszego miesiąca układamy plan i dbamy kondycję witryny, a od drugiego miesiąca zabieramy się za rozwój.

    Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpił wzrost o 10 fraz w TOP 10 i o 32 w TOP 50. Na widoczność w TOP 3 musieliśmy jeszcze trochę popracować.

    neurolog frazy po 3 miesiącach
    neurolog wykres po 3 miesiącach

    #6. Kolejne planowanie działań SEO

    Ustawiamy cele na widoczność lokalną.

    Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy usługowe, pod klienta w mieście Poznań, z którego pozyska potencjalnych klientów.

    Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).

    Przykład frazy krótkiej: “neurolog Poznań”
    Przykład frazy “long tail”: “Leczenie parkinsona Poznań”

    neurolog nowe frazy

    #7. Kolejne działania SEO

    Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.

    W naszym podejściu do SEO, jesteśmy w pełni zaangażowani w realizację zaleceń wynikających z audytu. Odpowiadamy za tworzenie treści, piszemy artykułytworzymy dedykowane podstrony, które podnoszą widoczność określonych fraz kluczowych. Angażujemy się również w linkbuilding, będący kluczową częścią strategii pozycjonowania.

    Nie zatrzymujemy się na wstępnych działaniach. Prowadzimy ciągły proces optymalizacji, identyfikując i wyeliminowując słabości, które mogą obniżyć pozycję strony w Google. Nasz zespół nieustannie dąży do ulepszenia strony, zapewniając jej efektywne i trwałe pozycjonowanie.

    #8. Zauważalne efekty

    Kolejne wzrosty widoczności w Google.

    Po kolejnych 3 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawia się więcej zapytań klientów o usługi.

    Strona klienta widoczna jest w pierwszej 3 w wyszukiwarce Google na takich frazach jak “neurolog poznań”, “dobry neurolog poznań”, “neurolog poznań prywatnie” które najbardziej interesują użytkowników. Dodatkowo na wielu frazach lokalnych, usługowych na witrynę możemy trafić już po przejrzeniu pierwszych 10 wyników.

    neurolog frazy po 6 miesiącach
    neurolog wykres po 6 miesiącach

    #9. Plany, działania, raportowanie efektów

    Systematyczność to podstawa SEO.

    W strategii SEO kluczowa jest regularność i cierpliwość, gdyż pozycjonowanie to proces długoterminowy, często wymagający miesięcy pracy przed uzyskaniem pierwszych efektów.

    Mimo zauważalnych rezultatów, nadal koncentrujemy się na technicznym zarządzaniu stroną, dbając o jej stabilność i niezawodność, co jest podstawą każdej efektywnej strony internetowej. Kontynuujemy także planowanie długoterminowe, identyfikujemy nowe, wartościowe frazy kluczowe i tworzymy treści, aby podnieść i utrzymać widoczność strony w Google.

    Regularnie, co miesiąc, raportujemy postępy i planowane działania, dostarczając klientom jasny obraz rozwoju projektu. Naszym celem jest ciągłe zwiększanie widoczności strony, mając świadomość, że konkurencja nieustannie dąży do zajęcia pierwszego miejsca w wynikach wyszukiwania.

    #10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…

    Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.

    Jak widać, na poniższym wykresie z Senuto, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na niej. Widoczność strony w Google trzymała się na poziomie średnio 50 fraz w TOP50. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności, co przełożyło się na ruch na stronie, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.

    Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.

    Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.

    neurolog frazy po 6 miesiącach
    neurolog frazy pozycje
    neurolog wykres całościowy

    Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytania?

    Zostaw do siebie kontakt - oddzwonię.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    +48 501 757 664

      Referencje.
      Poznaj opinie naszych klientów.

      Opinie