Zobacz, jak firma budowlana zaczęła docierać do potencjalnych klientów

marbudlomza.pl

Branża: Budowlana

Budżet: 1900 zł netto / mc

Rynek: Regionalny

Czas: 12 miesięcy

Wyznaczone cele:

Wypromowanie usług remontowo-budowlanych
Rozwój świadomości marki wśród potencjalnych klientów
Dotarcie do potencjalnych klientów za pomocą content marketingu

Osiągnięte efekty:

▸ Wysoka widoczność na frazach lokalnych i regionalnych
 Opublikowaliśmy zoptymalizowane podstrony lokalne
Opublikowane przez nas wpisy blogowe każdego miesiąca przyciągają nowych odbiorców
Wzrost widoczności z 12 do 200 słów kluczowych
Ciągły wzrost ruchu organicznego

Zobacz, o ile zwiększyła się liczba wejść na stronę z Google:

Zobacz wzrost pozycji przykładowych słów kluczowych:

Słowo kluczowe

Pozycja
Sierpień 2023

Pozycja
Lipiec 2024

firma budowlana białystok

50+

2

49

firmy remontowo budowlane białystok

50+

4

47

elewacje drewniane białystok

50+

4

47

firma budowlana łomża

5

1

4

biogazownia rolnicza koszt

50+

3

48

murowanie z betonu komórkowego cennik

50+

1

50

murowanie ścian działowych cena

50+

1

50

Zobacz, jak wygląda ogólny przyrost fraz w TOP 10 według Senuto:

Przebieg kampanii

Działania na start

Wykonaliśmy dokładną analizę słów kluczowych i konkurencji.  To pozwoliło nam przygotować długoterminowy plan działania.

Zadbaliśmy o szybkie działanie strony oraz przeprowadziliśmy wstępną optymalizację pod kątem słów kluczowych.

Zaplanowaliśmy tematy wpisów blogowych na najbliższe miesiące.

działania na start seo

Działania cykliczne

Systematycznie pozyskiwaliśmy linki zwrotne do strony klienta.

Raz w miesiącu przygotowaliśmy i publikowaliśmy wpis blogowy.

Ponadto tworzyliśmy nowe podstrony.

działania cykliczne seo

Analiza i raportowanie

Raz w miesiącu klient otrzymywał od nas raport wykonanych prac.

Na życzenie klienta wprowadzaliśmy zmiany w strategii, aby położyć większy nacisk na konkretne lokalizacje.

Analiza seo

Referencje.
Poznaj opinie naszych klientów.

Opinie