Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.

Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.

Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.

Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.

W 13 miesięcy zwiększyliśmy ruch na stronie o 3100% dla firmy z branży przemysłowej, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.

TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 6 do 194 fraz*

TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 17 do 319 fraz*

TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 78 do 1100 fraz*

▸ Wzrost ruchu organicznego z Google z 330 do 10.7K /mc**

▸ Wzrost ekwiwalentu Google Ads z 90 zł do 15.4K zł /mc*

* dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Senuto od 03.2022 do 04.2023
** dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Semstorm od 03.2022 do 04.2023

Aktualizacja Listopad 2023: Strona nadal jest przez nas obsługiwana i pozycjonowana, aktualne wyniki są na dużo wyższym poziomie, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

Opinie

    Zostaw swój numer telefonu - oddzwonię


    Cześć! Zadzwoń +48 501 757 664 lub napisz lub zostaw numer telefonu, a oddzwonię w ciągu 24h i porozmawiamy o ofercie.

    Project Manager

    Łukasz Pietras
    Project Manager
    Zadzwoń lub napisz wiadomość

    W 13 miesięcy zwiększyliśmy ruch na stronie o 3100% dla firmy z branży przemysłowej, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.

    TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 6 do 194 fraz*

    TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 17 do 319 fraz*

    TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 78 do 1100 fraz*

    ▸ Wzrost ruchu organicznego z Google z 330 do 10.7K /mc**

    ▸ Wzrost ekwiwalentu Google Ads z 90 zł do 15.4K zł /mc*

    * dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Senuto od 03.2022 do 04.2023
    ** dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Semstorm od 03.2022 do 04.2023

    Aktualizacja Listopad 2023: Strona nadal jest przez nas obsługiwana i pozycjonowana, aktualne wyniki są na dużo wyższym poziomie, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

    Opinie

      Zostaw swój numer telefonu - oddzwonię


      Cześć! Zadzwoń +48 501 757 664 lub napisz lub zostaw numer telefonu, a oddzwonię w ciągu 24h i porozmawiamy o ofercie.

      Project Manager

      Łukasz Pietras
      Project Manager
      Zadzwoń lub napisz wiadomość

      Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.

      Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.

      Agencja Zdobywcy Sieci

      • Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
      • Przygotowanie Audytu SEO
      • Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
      • Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
      • Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
      • Wsparcie w przypadku problemów technicznych
      • Rozbudowa strony o nowe podstrony
      • Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
      • Prace w przyspieszające ładowanie strony
      • Pisanie treści na bloga
      • Publikacja treści na blogu
      • Pisanie artykułów sponsorowanych
      • Publikacja artykułów sponsorowanych
      • Monitorowanie pozycji
      • Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS, YouTube
      • Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

      Większość innych agencji

      • Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
      • Przygotowanie Audytu SEO
      • Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
      • Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
      • Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
      • Wsparcie w przypadku problemów technicznych
      • Rozbudowa strony o nowe podstrony
      • Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
      • Prace w przyspieszające ładowanie strony
      • Pisanie treści na bloga
      • Publikacja treści na blogu
      • Pisanie artykułów sponsorowanych
      • Publikacja artykułów sponsorowanych
      • Monitorowanie pozycji
      • Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS, YouTube
      • Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia

      Masz pytania? A może chcesz otrzymać bezpłatną wycenę?

      Zostaw do siebie kontakt.

      Project Manager

      Łukasz Pietras
      Project Manager
      +48 501 757 664

        Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.

        Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.

        #1. Strona internetowa

        Budowa nowej strony www.

        Z perspektywy użytkownika mogłoby się wydawać, że celem zaprojektowania nowej strony było odświeżenie designu, ale kwestie wyglądu były tutaj na dalszym planie, bo to jest zawsze kwestia gustu, a my mieliśmy cel – konkretny cel – zbudowanie widoczności w Google.

        Właśnie dlatego głównie zwracaliśmy uwagę na aspekty techniczne jak prędkość ładowania, czytelną strukturę dla użytkowników i robotów Google oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta.

        #1. Strona internetowa

        Budowa nowej strony www.

        Z perspektywy użytkownika mogłoby się wydawać, że celem zaprojektowania nowej strony było odświeżenie designu, ale kwestie wyglądu były tutaj na dalszym planie, bo to jest zawsze kwestia gustu, a my mieliśmy cel – konkretny cel – zbudowanie widoczności w Google.

        Właśnie dlatego głównie zwracaliśmy uwagę na aspekty techniczne jak prędkość ładowania, czytelną strukturę dla użytkowników i robotów Google oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta.

        #2. Utrzymanie strony

        Zadbanie o stabilne działanie strony.

        Klient zrozumiał, że strona pozostawiona bez opieki nie jest w stanie konkurować o najwyższe pozycje w Google, a cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek to podstawa dobrej wydajności i bezpieczeństwa strony.

        Nawet, jeśli strona nie działa tylko 1 dzień (np. z powodu zawirusowania), narażona jest na spadki pozycji, co jest równoznaczne ze spadkiem widoczności strony w Google.

        Należy pamiętać, że Google, wprowadzając strony do swojego indeksu zużywa zasoby własne, które kosztują realne pieniądze, dlatego słabe strony www zbija na dalsze pozycje.

        #2. Utrzymanie strony

        Zadbanie o stabilne działanie strony.

        Klient zrozumiał, że strona pozostawiona bez opieki nie jest w stanie konkurować o najwyższe pozycje w Google, a cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek to podstawa dobrej wydajności i bezpieczeństwa strony.

        Nawet, jeśli strona nie działa tylko 1 dzień (np. z powodu zawirusowania), narażona jest na spadki pozycji, co jest równoznaczne ze spadkiem widoczności strony w Google.

        Należy pamiętać, że Google, wprowadzając strony do swojego indeksu zużywa zasoby własne, które kosztują realne pieniądze, dlatego słabe strony www zbija na dalsze pozycje.

        #3. Pierwsze planowanie działań SEO

        Analiza fraz i konkurencji.

        Klient jest firmą obsługującą tylko 2 województwa, ale mimo to zaplanowaliśmy budowę widoczności ogólnopolskiej, aby zbudować autorytet domeny, który później wykorzystamy również przy pozycjonowaniu lokalnym. Na pierwszy etap wybraliśmy najczęściej wyszukiwane frazy związane z betonem.

        #3. Pierwsze planowanie działań SEO

        Analiza fraz i konkurencji.

        Klient jest firmą obsługującą tylko 2 województwa, ale mimo to zaplanowaliśmy budowę widoczności ogólnopolskiej, aby zbudować autorytet domeny, który później wykorzystamy również przy pozycjonowaniu lokalnym. Na pierwszy etap wybraliśmy najczęściej wyszukiwane frazy związane z betonem.

        #4. Pierwsze działania SEO

        Audyt i jego wdrożenie.

        Większość agencji wykonuje audyt SEO i przekazuje klientowi wytyczne do wdrożenia. U nas wygląda to inaczej, mianowicie to my sami w pełni wdrażamy wytyczne, które wynikają z naszej analizy SEO. Jeśli analiza wskazuje na poprawę elementów strony lub nawet jej rozbudowy o dodatkowe podstrony, również to robimy – tak właśnie zrobiliśmy też w tym przypadku.

        To ważne, bo wiemy, że nikt nie lubi braku brania odpowiedzialności i przerzucania zadań między kilkoma firmami. Najczęściej niestety jest tak, że odpowiedzialność przerzucana jest miedzy firmą od SEO, a firmą, która zajmuje się obsługą strony www, klient jest pośrednikiem – to niekomfortowe, a przede wszystkim nieefektywne. Właśnie dlatego u nas jest inaczej

        #4. Pierwsze działania SEO

        Audyt i jego wdrożenie.

        Większość agencji wykonuje audyt SEO i przekazuje klientowi wytyczne do wdrożenia. U nas wygląda to inaczej, mianowicie to my sami w pełni wdrażamy wytyczne, które wynikają z naszej analizy SEO. Jeśli analiza wskazuje na poprawę elementów strony lub nawet jej rozbudowy o dodatkowe podstrony, również to robimy – tak właśnie zrobiliśmy też w tym przypadku.

        To ważne, bo wiemy, że nikt nie lubi braku brania odpowiedzialności i przerzucania zadań między kilkoma firmami. Najczęściej niestety jest tak, że odpowiedzialność przerzucana jest miedzy firmą od SEO, a firmą, która zajmuje się obsługą strony www, klient jest pośrednikiem – to niekomfortowe, a przede wszystkim nieefektywne. Właśnie dlatego u nas jest inaczej

        #5. Pierwsze efekty

        Początki widoczności w Google.

        Po 5 miesiącach od “wkopania kamienia węgielnego” pod budowę nowej strony internetowej i 3 miesiące od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.

        Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 5 do 39 fraz w TOP 3, z 17 do 98 w TOP 10 i z 76 do 204 w TOP 50.

        #5. Pierwsze efekty

        Początki widoczności w Google.

        Po 5 miesiącach od “wkopania kamienia węgielnego” pod budowę nowej strony internetowej i 3 miesiące od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.

        Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 5 do 39 fraz w TOP 3, z 17 do 98 w TOP 10 i z 76 do 204 w TOP 50.

        #6. Kolejne planowanie działań SEO

        Ustawiamy cele na widoczność lokalną.

        Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy sprzedażowe, pod usługi wykonywane przez klienta w kilkunastu miastach, które znajdują się na obszarze dwóch województw.

        Główne województwa to podlaskie i warmińsko-mazurskie. Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).

        Przykład frazy krótkiej: “beton Olsztyn”
        Przykład frazy “long tail”: “Cena betonu b20 Olsztyn”

        #6. Kolejne planowanie działań SEO

        Ustawiamy cele na widoczność lokalną.

        Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy sprzedażowe, pod usługi wykonywane przez klienta w kilkunastu miastach, które znajdują się na obszarze dwóch województw.

        Główne województwa to podlaskie i warmińsko-mazurskie. Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).

        Przykład frazy krótkiej: “beton Olsztyn”
        Przykład frazy “long tail”: “Cena betonu b20 Olsztyn”

        #7. Kolejne działania SEO

        Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.

        Sami wdrażamy kolejne wytyczne, które wynikają z naszego audytu. Planujemy content, piszemy artykuły, budujemy podstrony, które podnoszą widoczność fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.

        Ponadto, nadal optymalizujemy stronę, stale poprawiamy słabe punkty, które mogą mieć wpływ na odbiór strony przez Google.

        #7. Kolejne działania SEO

        Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.

        Sami wdrażamy kolejne wytyczne, które wynikają z naszego audytu. Planujemy content, piszemy artykuły, budujemy podstrony, które podnoszą widoczność fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.

        Ponadto, nadal optymalizujemy stronę, stale poprawiamy słabe punkty, które mogą mieć wpływ na odbiór strony przez Google.

        #8. Zauważalne efekty

        Kolejne wzrosty widoczności w Google.

        Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się zapytania klientów o produkty i usługi.

        Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na ponad 250 fraz ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników, a także na wiele fraz lokalnych, sprzedażowych.

        #8. Zauważalne efekty

        Kolejne wzrosty widoczności w Google.

        Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się zapytania klientów o produkty i usługi.

        Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na ponad 250 fraz ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników, a także na wiele fraz lokalnych, sprzedażowych.

        #9. Plany, działania, raportowanie efektów

        Systematyczność to podstawa SEO.

        Poza systematycznością bardzo ważna jest cierpliwość. Jak widzisz, wiele miesięcy musi upłynąć, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty.

        Właśnie dlatego pomimo widocznych efektów nadal obsługujemy stronę technicznie, dbamy o jej bezawaryjne działanie, stale planujemy kolejne działania, wyszukujemy nowe frazy, tworzymy nową treść na stronie. Wszystkie działania raportujemy co miesiąc.

        Wszystko po to, aby zwiększać widoczność strony w Google, bo konkurencja nie śpi… Zdecydowana większość firm chce być “pierwsza w Google”.

        #9. Plany, działania, raportowanie efektów

        Systematyczność to podstawa SEO.

        Poza systematycznością bardzo ważna jest cierpliwość. Jak widzisz, wiele miesięcy musi upłynąć, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty.

        Właśnie dlatego pomimo widocznych efektów nadal obsługujemy stronę technicznie, dbamy o jej bezawaryjne działanie, stale planujemy kolejne działania, wyszukujemy nowe frazy, tworzymy nową treść na stronie. Wszystkie działania raportujemy co miesiąc.

        Wszystko po to, aby zwiększać widoczność strony w Google, bo konkurencja nie śpi… Zdecydowana większość firm chce być “pierwsza w Google”.

        #10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…

        Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.

        Jak widać, na poniższym wykresie z Semstorm, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na stronie. Utrzymywał się on na poziomie ok. 300 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności w Google, co przełożyło się na ruch na stronie w wysokości ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.

        Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.

        Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto i Semstorm, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto lub Semstorm sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.

        #10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…

        Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.

        Jak widać, na poniższym wykresie z Semstorm, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na stronie. Utrzymywał się on na poziomie ok. 300 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności w Google, co przełożyło się na ruch na stronie w wysokości ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.

        Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.

        Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto i Semstorm, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto lub Semstorm sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.

        #11. Aktualizacja Listopad 2023

        Nadal pracujemy nad widocznością strony Kruszbet.com.pl. Aktualne wyniki są o wiele lepsze niż na powyższych wykresach, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

        #11. Aktualizacja Listopad 2023

        Nadal pracujemy nad widocznością strony Kruszbet.com.pl. Aktualne wyniki są o wiele lepsze niż na powyższych wykresach, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.

        Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytania?

        Zostaw do siebie kontakt - oddzwonię.

        Project Manager

        Łukasz Pietras
        Project Manager
        +48 501 757 664

          Referencje.

          Prawdopodobnie pomyślisz, że to marketingowy bełkot, ale… zadowolenie klientów to nasz priorytet. Nawet trudne sytuacje, staramy się wyprowadzić na prostą. To dla nas ważne.

          Opinie

          5x Dlaczego my.

          1.

          Uczciwe zasady. Jako nieliczni podajemy cenę i zakres wykonywanych obowiązków już na początku współpracy. Ceny wyżej przedstawionych pakietów nie ulegają zmianie podczas realizacji projektu.

          2.

          Praca zespołowa. Jesteśmy firmą, nie freelancerem. To ważne, ponieważ w wielu przypadkach freelancer “znika” i tracisz dostęp do strony. Ponadto dzięki zespołowi mamy wiele różnych kompetencji, które sumarycznie, pozwalają osiągnąć sukces w sieci.

          3.

          Kompleksowa oferta. To właśnie dzięki zespołowi, jesteśmy w stanie wspierać firmy od zaprojektowania strony, przez jej utrzymanie, wsparcie techniczne, po widoczność w Google oraz rozbudowę w przyszłości.

          4.

          Doradztwo i opieka. Oferujemy stały nadzór nad stronami i wsparcie techniczne w przypadku wystąpienia problemów. Stale obsługujemy setki firm w zakresie ich działalności w sieci.

          5.

          Komfortowa komunikacja. Komfortowa obsługa dzięki możliwości stałego kontaktu telefonicznego oraz mailowego. To nie jest oczywiste bo coraz więcej firm IT przechodzi wyłącznie na kontakt poprzez e-mail.