Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.
Zobacz jak zwiększamy widoczność w Google.



Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.
Tobie też możemy pomóc, niezależnie od branży.
W 13 miesięcy zwiększyliśmy ruch na stronie o 3100% dla firmy z branży przemysłowej, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.
▸ TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 6 do 194 fraz*
▸ TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 17 do 319 fraz*
▸ TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 78 do 1100 fraz*
▸ Wzrost ruchu organicznego z Google z 330 do 10.7K /mc**
▸ Wzrost ekwiwalentu Google Ads z 90 zł do 15.4K zł /mc*
* dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Senuto od 03.2022 do 04.2023
** dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Semstorm od 03.2022 do 04.2023
Aktualizacja Listopad 2023: Strona nadal jest przez nas obsługiwana i pozycjonowana, aktualne wyniki są na dużo wyższym poziomie, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.
W 13 miesięcy zwiększyliśmy ruch na stronie o 3100% dla firmy z branży przemysłowej, co przełożyło się na pozyskanie nowych klientów.
▸ TOP 3: Wzrost widoczności w Google z 6 do 194 fraz*
▸ TOP 10: Wzrost widoczności w Google z 17 do 319 fraz*
▸ TOP 50: Wzrost widoczności w Google z 78 do 1100 fraz*
▸ Wzrost ruchu organicznego z Google z 330 do 10.7K /mc**
▸ Wzrost ekwiwalentu Google Ads z 90 zł do 15.4K zł /mc*
* dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Senuto od 03.2022 do 04.2023
** dane dla domeny kruszbet.com.pl wg. Semstorm od 03.2022 do 04.2023
Aktualizacja Listopad 2023: Strona nadal jest przez nas obsługiwana i pozycjonowana, aktualne wyniki są na dużo wyższym poziomie, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.
Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.
Poznaj różnice pomiędzy nami, a innymi agencjami.
Agencja Zdobywcy Sieci
-
Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
-
Przygotowanie Audytu SEO
-
Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
-
Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
-
Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
-
Wsparcie w przypadku problemów technicznych
-
Rozbudowa strony o nowe podstrony
-
Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
-
Prace w przyspieszające ładowanie strony
-
Pisanie treści na bloga
-
Publikacja treści na blogu
-
Pisanie artykułów sponsorowanych
-
Publikacja artykułów sponsorowanych
-
Monitorowanie pozycji
-
Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS, YouTube
-
Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia
Większość innych agencji
-
Wyszukiwanie najpopularniejszych słów kluczowych
-
Przygotowanie Audytu SEO
-
Wdrożenie wytycznych wynikających z Audytu SEO
-
Ścisła specjalizacja w obsłudze CMS WordPress
-
Pozycjonowanie stron zbudowanych na innych CMS
-
Wsparcie w przypadku problemów technicznych
-
Rozbudowa strony o nowe podstrony
-
Modyfikacje / Rozwój funkcjonalności strony
-
Prace w przyspieszające ładowanie strony
-
Pisanie treści na bloga
-
Publikacja treści na blogu
-
Pisanie artykułów sponsorowanych
-
Publikacja artykułów sponsorowanych
-
Monitorowanie pozycji
-
Możliwość prowadzenia kampanii Google ADS, YouTube
-
Krótki, 1 miesięczny okres wypowiedzenia
Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.
Przedstawiamy 10 etapów jakie wykonaliśmy, aby zwiększyć widoczność strony w Google.
#1. Strona internetowa
Budowa nowej strony www.
Z perspektywy użytkownika mogłoby się wydawać, że celem zaprojektowania nowej strony było odświeżenie designu, ale kwestie wyglądu były tutaj na dalszym planie, bo to jest zawsze kwestia gustu, a my mieliśmy cel – konkretny cel – zbudowanie widoczności w Google.
Właśnie dlatego głównie zwracaliśmy uwagę na aspekty techniczne jak prędkość ładowania, czytelną strukturę dla użytkowników i robotów Google oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta.


#1. Strona internetowa
Budowa nowej strony www.
Z perspektywy użytkownika mogłoby się wydawać, że celem zaprojektowania nowej strony było odświeżenie designu, ale kwestie wyglądu były tutaj na dalszym planie, bo to jest zawsze kwestia gustu, a my mieliśmy cel – konkretny cel – zbudowanie widoczności w Google.
Właśnie dlatego głównie zwracaliśmy uwagę na aspekty techniczne jak prędkość ładowania, czytelną strukturę dla użytkowników i robotów Google oraz możliwość samodzielnej edycji strony przez klienta.


#2. Utrzymanie strony
Zadbanie o stabilne działanie strony.
Klient zrozumiał, że strona pozostawiona bez opieki nie jest w stanie konkurować o najwyższe pozycje w Google, a cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek to podstawa dobrej wydajności i bezpieczeństwa strony.
Nawet, jeśli strona nie działa tylko 1 dzień (np. z powodu zawirusowania), narażona jest na spadki pozycji, co jest równoznaczne ze spadkiem widoczności strony w Google.
Należy pamiętać, że Google, wprowadzając strony do swojego indeksu zużywa zasoby własne, które kosztują realne pieniądze, dlatego słabe strony www zbija na dalsze pozycje.
#2. Utrzymanie strony
Zadbanie o stabilne działanie strony.
Klient zrozumiał, że strona pozostawiona bez opieki nie jest w stanie konkurować o najwyższe pozycje w Google, a cykliczne aktualizacje systemu i wtyczek to podstawa dobrej wydajności i bezpieczeństwa strony.
Nawet, jeśli strona nie działa tylko 1 dzień (np. z powodu zawirusowania), narażona jest na spadki pozycji, co jest równoznaczne ze spadkiem widoczności strony w Google.
Należy pamiętać, że Google, wprowadzając strony do swojego indeksu zużywa zasoby własne, które kosztują realne pieniądze, dlatego słabe strony www zbija na dalsze pozycje.
#3. Pierwsze planowanie działań SEO
Analiza fraz i konkurencji.
#3. Pierwsze planowanie działań SEO
Analiza fraz i konkurencji.
Klient jest firmą obsługującą tylko 2 województwa, ale mimo to zaplanowaliśmy budowę widoczności ogólnopolskiej, aby zbudować autorytet domeny, który później wykorzystamy również przy pozycjonowaniu lokalnym. Na pierwszy etap wybraliśmy najczęściej wyszukiwane frazy związane z betonem.
#4. Pierwsze działania SEO
Audyt i jego wdrożenie.
Większość agencji wykonuje audyt SEO i przekazuje klientowi wytyczne do wdrożenia. U nas wygląda to inaczej, mianowicie to my sami w pełni wdrażamy wytyczne, które wynikają z naszej analizy SEO. Jeśli analiza wskazuje na poprawę elementów strony lub nawet jej rozbudowy o dodatkowe podstrony, również to robimy – tak właśnie zrobiliśmy też w tym przypadku.
To ważne, bo wiemy, że nikt nie lubi braku brania odpowiedzialności i przerzucania zadań między kilkoma firmami. Najczęściej niestety jest tak, że odpowiedzialność przerzucana jest miedzy firmą od SEO, a firmą, która zajmuje się obsługą strony www, klient jest pośrednikiem – to niekomfortowe, a przede wszystkim nieefektywne. Właśnie dlatego u nas jest inaczej…
#4. Pierwsze działania SEO
Audyt i jego wdrożenie.
Większość agencji wykonuje audyt SEO i przekazuje klientowi wytyczne do wdrożenia. U nas wygląda to inaczej, mianowicie to my sami w pełni wdrażamy wytyczne, które wynikają z naszej analizy SEO. Jeśli analiza wskazuje na poprawę elementów strony lub nawet jej rozbudowy o dodatkowe podstrony, również to robimy – tak właśnie zrobiliśmy też w tym przypadku.
To ważne, bo wiemy, że nikt nie lubi braku brania odpowiedzialności i przerzucania zadań między kilkoma firmami. Najczęściej niestety jest tak, że odpowiedzialność przerzucana jest miedzy firmą od SEO, a firmą, która zajmuje się obsługą strony www, klient jest pośrednikiem – to niekomfortowe, a przede wszystkim nieefektywne. Właśnie dlatego u nas jest inaczej…
#5. Pierwsze efekty
Początki widoczności w Google.
Po 5 miesiącach od “wkopania kamienia węgielnego” pod budowę nowej strony internetowej i 3 miesiące od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.
Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 5 do 39 fraz w TOP 3, z 17 do 98 w TOP 10 i z 76 do 204 w TOP 50.

#5. Pierwsze efekty
Początki widoczności w Google.
Po 5 miesiącach od “wkopania kamienia węgielnego” pod budowę nowej strony internetowej i 3 miesiące od rozpoczęcia działań SEO, zaczynają być widoczne pierwsze efekty.
Wykresy obrazują ilość widocznych fraz kluczowych. Nastąpiły wzrosty z 5 do 39 fraz w TOP 3, z 17 do 98 w TOP 10 i z 76 do 204 w TOP 50.

#6. Kolejne planowanie działań SEO
Ustawiamy cele na widoczność lokalną.
Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy sprzedażowe, pod usługi wykonywane przez klienta w kilkunastu miastach, które znajdują się na obszarze dwóch województw.
Główne województwa to podlaskie i warmińsko-mazurskie. Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).
Przykład frazy krótkiej: “beton Olsztyn”
Przykład frazy “long tail”: “Cena betonu b20 Olsztyn”

#6. Kolejne planowanie działań SEO
Ustawiamy cele na widoczność lokalną.
Tym razem planujemy budowę widoczności regionalnej. Wykonujemy analizę nastawioną na frazy sprzedażowe, pod usługi wykonywane przez klienta w kilkunastu miastach, które znajdują się na obszarze dwóch województw.
Główne województwa to podlaskie i warmińsko-mazurskie. Dobieramy frazy zarówno krótkie jak i złożone z wielu słów (tzw. “long tail”).
Przykład frazy krótkiej: “beton Olsztyn”
Przykład frazy “long tail”: “Cena betonu b20 Olsztyn”

#7. Kolejne działania SEO
Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.
Sami wdrażamy kolejne wytyczne, które wynikają z naszego audytu. Planujemy content, piszemy artykuły, budujemy podstrony, które podnoszą widoczność fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.
Ponadto, nadal optymalizujemy stronę, stale poprawiamy słabe punkty, które mogą mieć wpływ na odbiór strony przez Google.
#7. Kolejne działania SEO
Wdrożenie kolejnych wytycznych audytu.
Sami wdrażamy kolejne wytyczne, które wynikają z naszego audytu. Planujemy content, piszemy artykuły, budujemy podstrony, które podnoszą widoczność fraz, a także pracujemy nad linkbuildingiem.
Ponadto, nadal optymalizujemy stronę, stale poprawiamy słabe punkty, które mogą mieć wpływ na odbiór strony przez Google.
#8. Zauważalne efekty
Kolejne wzrosty widoczności w Google.
Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się zapytania klientów o produkty i usługi.
Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na ponad 250 fraz ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników, a także na wiele fraz lokalnych, sprzedażowych.

#8. Zauważalne efekty
Kolejne wzrosty widoczności w Google.
Po kolejnych 4 miesiącach działań, efekty widoczne są na wykresach i pojawiają się zapytania klientów o produkty i usługi.
Strona klienta widoczna jest w pierwszej 10 w wyszukiwarce Google na ponad 250 fraz ogólnopolskich, które najbardziej interesują użytkowników, a także na wiele fraz lokalnych, sprzedażowych.

#9. Plany, działania, raportowanie efektów
Systematyczność to podstawa SEO.
Poza systematycznością bardzo ważna jest cierpliwość. Jak widzisz, wiele miesięcy musi upłynąć, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty.
Właśnie dlatego pomimo widocznych efektów nadal obsługujemy stronę technicznie, dbamy o jej bezawaryjne działanie, stale planujemy kolejne działania, wyszukujemy nowe frazy, tworzymy nową treść na stronie. Wszystkie działania raportujemy co miesiąc.
Wszystko po to, aby zwiększać widoczność strony w Google, bo konkurencja nie śpi… Zdecydowana większość firm chce być “pierwsza w Google”.
#9. Plany, działania, raportowanie efektów
Systematyczność to podstawa SEO.
Poza systematycznością bardzo ważna jest cierpliwość. Jak widzisz, wiele miesięcy musi upłynąć, aby zobaczyć jakiekolwiek efekty.
Właśnie dlatego pomimo widocznych efektów nadal obsługujemy stronę technicznie, dbamy o jej bezawaryjne działanie, stale planujemy kolejne działania, wyszukujemy nowe frazy, tworzymy nową treść na stronie. Wszystkie działania raportujemy co miesiąc.
Wszystko po to, aby zwiększać widoczność strony w Google, bo konkurencja nie śpi… Zdecydowana większość firm chce być “pierwsza w Google”.
#10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…
Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.
Jak widać, na poniższym wykresie z Semstorm, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na stronie. Utrzymywał się on na poziomie ok. 300 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności w Google, co przełożyło się na ruch na stronie w wysokości ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.
Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.
Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto i Semstorm, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto lub Semstorm sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.


#10. Podsumowanie, ale to jeszcze nie koniec…
Widoczność w Google = więcej odwiedzin strony = więcej zapytań klientów.
Jak widać, na poniższym wykresie z Semstorm, klient posiadał stronę już wiele lat, ale sam staż posiadania strony nie powodował generowania ruchu na stronie. Utrzymywał się on na poziomie ok. 300 unikalnych użytkowników miesięcznie. Dopiero nasze działania SEO przyniosły realny efekt w widoczności w Google, co przełożyło się na ruch na stronie w wysokości ponad 10 tys. unikalnych użytkowników, a docelowo w ilości zapytań od potencjalnych klientów.
Jednak to nie koniec. Nasze działania zataczają koło i nadal analizujemy, optymalizujemy, wdrażamy zmiany na stronie. Nadal budujemy widoczność w Google.
Celowo w tym Case Study bazujemy na wykresach z Senuto i Semstorm, a nie z Google Analytics ponieważ są to narzędzia ogólnodostępne. Dzięki temu po wpisaniu domeny w Senuto lub Semstorm sam możesz zweryfikować dane które tu przedstawiliśmy.


#11. Aktualizacja Listopad 2023
Nadal pracujemy nad widocznością strony Kruszbet.com.pl. Aktualne wyniki są o wiele lepsze niż na powyższych wykresach, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.
#11. Aktualizacja Listopad 2023
Nadal pracujemy nad widocznością strony Kruszbet.com.pl. Aktualne wyniki są o wiele lepsze niż na powyższych wykresach, do sprawdzenia w Senuto i Semstorm.
Małgorzata Buchkovska
7 opinii · 7 zdjęć
Po opowieściach wielu znajomych o tym, jak bardzo musieli borykać się z firmami tworzącymi strony internetowe, podchodziłam do Zdobywców Sieci z dużym dystansem. Stres był o tyle duży, że potrzebowałam strony w konkretnym terminie (na sztywno). I powiem tak – nie zawiodłam się w ogóle! Przemiła obsługa, Pan Łukasz i Pan Patryk – PETARDA!
Strona, nie dość, że wykonana na czas, to jeszcze wspaniale się prezentuje <3
Polecam tę firmę z całego serca <3 i bardzo im dziękuję <3
Bogdan Sobol
11 opinii · 2 zdjęcia
Zdobywcy Sieci w sposób bardzo profesjonalny podeszli do tematu utworzenia strony internetowej z której jesteśmy bardzo zadowoleni i co najważniejsze podoba się bardzo nie tylko nam 😉
Po utworzeniu strony wracamy do dalszej współpracy odnośnie pozycjonowania tej strony także świadczy to tylko o tym, że warto oddać się w ręce PROFESJONALISTÓW .
Polecam w 100% !!!
Luiza
4 opinie · 1 zdjęcie
Zdobywcy sieci stworzyli piękną, profesjonalną stronę dla mojej firmy. Sprawnie i szybko tworzą projekt. Przewagą firmy jest to, że nad stroną pracuje cały zespół, a kontaktuje się pan manager Łukasz - chyba perfekcjonista 🙂 , który nad wszystkim czuwa. Dzięki temu cały proces jest przejrzysty, jasny i przebiega w miłej atmosferze. Drugim dużym plusem jest to, że Zdobywcy Sieci umieją też doradzić w wielu kwestiach, czego unikać, a na co zwrócić uwagę. Nie miałam zielonego pojęcia o budowaniu strony, a jednak udało się super.
Gosia Maciolek
1 opinia
Zdobywcy Sieci wykonali dla nas profesjonalną stronę internetową, z której jesteśmy bardzo zadowoleni. Współpraca od samego początku przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Zdobywcy Sieci wprowadzili wszystkie nasze uwagi i propozycje oraz na każdym etapie służyli profesjonalną radą.
Szybkość działania, sprawna komunikacja, konkurencyjna cena i usługi najwyższej jakości to atuty, które warto podkreślić. Dlatego możemy w 100% polecić usługi tej firmy!
Karolina Tobola
8 opinii · 1 zdjęcie
Bardzo dobra współpraca całego zespołu.
Zaangażowanie oraz słuchanie potrzeb klienta.
Strona stworzona przez zdobywców sieci wygląda dokładnie tak jak sobie zaplanowałam a może nawet i lepiej 😉😅
Polecam współpracę
TrychoMed
1 opinia
Profesjonalne podejście do klienta, szybka oraz sprawna realizacja, świetny kontakt, przepiękna i użytkowa strona. Wszystko wytłumaczone prosto - nie znam się na takich rzeczach, ale zostało mi to wyłożone w sposób zrozumiały. Dużo propozycji odnośnie wyglądu strony, konkurencyjne ceny. POLECAM!
Hubert Sutnik
4 opinie
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą.
Przyznam że jestem dość wymagającym, zadającym dużo pytań klientem.
Natomiast wszelkie moje uwagi/sugestie dotyczące projektu strony zostały wprowadzone w życie szybko i bez żadnych problemów 🙂 Polecam!
Leonard Ochniowski
6 opinii · 1 zdjęcie
Strona zrobiona super profesjonalnie - przede wszystkim zaskoczyli mnie bardzo pozytywnie w kwestii tekstów i nazewnictwa, które w mojej branży /maszyny cnc/ jest dosyć specyficzne. Doradzają i pomagają w utrzymaniu strony, a to jest bardzo ważne. Pozdrawiam cały zespół :o)
5x Dlaczego my.
1.
Uczciwe zasady. Jako nieliczni podajemy cenę i zakres wykonywanych obowiązków już na początku współpracy. Ceny wyżej przedstawionych pakietów nie ulegają zmianie podczas realizacji projektu.

2.
Praca zespołowa. Jesteśmy firmą, nie freelancerem. To ważne, ponieważ w wielu przypadkach freelancer “znika” i tracisz dostęp do strony. Ponadto dzięki zespołowi mamy wiele różnych kompetencji, które sumarycznie, pozwalają osiągnąć sukces w sieci.

3.
Kompleksowa oferta. To właśnie dzięki zespołowi, jesteśmy w stanie wspierać firmy od zaprojektowania strony, przez jej utrzymanie, wsparcie techniczne, po widoczność w Google oraz rozbudowę w przyszłości.

4.
Doradztwo i opieka. Oferujemy stały nadzór nad stronami i wsparcie techniczne w przypadku wystąpienia problemów. Stale obsługujemy setki firm w zakresie ich działalności w sieci.

5.
Komfortowa komunikacja. Komfortowa obsługa dzięki możliwości stałego kontaktu telefonicznego oraz mailowego. To nie jest oczywiste bo coraz więcej firm IT przechodzi wyłącznie na kontakt poprzez e-mail.
