Bezpłatny audyt Twojej strony www w 60 sekund!

Audyt strony internetowej to pierwszy krok w żmudnym procesie zwiększenia widoczności Twojej strony w wyszukiwarce Google. Dlatego wyeliminuj błędy, które uniemożliwiają Ci zdobycie nowych klientów – pomoże Ci w tym darmowy audyt strony internetowej!

Wykonaj audyt swojej strony internetowej

Wprowadź poniżej adres strony www oraz dane kontaktowe, aby otrzymać bezpłatny audyt swojej strony firmowej.

Audyt zostanie wygenerowany w tym samym oknie. Zanotuj sobie wszystkie elementy do poprawy i zacznij je wdrażać na swojej stronie, aby poprawić widoczność swojej firmy w sieci.

Jakie są korzyści z przeprowadzania audytu strony internetowej?

Sprawdź, jakie są mocne i słabe strony Twojej witryny!

  • Wyeliminowanie błędów technicznych

    Audyt strony internetowej pozwala wykryć błędy techniczne, jakie spowalniają jej działanie, a przy tym powodują jej dłuższe ładowanie. Szczegółowa analiza umożliwia wyeliminowanie słabych punktów, co zwiększy komfort korzystania z witryny.

  • Dostosowanie strony do wymagań Google

    Regularna analiza strony www ułatwia podążanie za zmianami wprowadzanymi przez Google. Dzięki temu zaczniesz być coraz bardziej widoczny w wyszukiwarce. Audyt sprawi też, że dopasowanie strony do wymagań Google stanie się jeszcze skuteczniejsze.

  • Osiągnięcie wyższych zysków

    Analiza, a następnie poprawa błędów to najlepsza droga ku zwiększeniu widoczności w sieci. Sprawi to, że już wkrótce zaczniesz być rozpoznawalny, przyciągniesz uwagę odbiorców i dostrzeżesz wzrost konwersji, co przyczyni się do wyższych zysków.

  • Poprawę komfortu korzystania ze strony

    Naprawa błędów wskazanych w audycie sprawi, że strona stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla użytkowników. Poza tym zacznie się szybciej ładować, a jej wyszukanie w Google stanie się jeszcze łatwiejsze. To z pewnością zachęci odbiorców do ponownych odwiedzin.

  • Dotarcie do większej liczby klientów

    Chcesz znaleźć się na samym szczycie listy wyszukiwań Google? Wdrożenie zaleceń wskazanych w audycie SEO z pewnością Ci to ułatwi. To z kolei przełoży się na większą widoczność oraz wzrost odwiedzin na stronie internetowej. Wtedy zyskasz też nowych klientów.

Stań się widoczny dzięki skutecznej analizie

Czy wiesz, że...

Dzięki audytowi strony internetowej zyskasz nowych klientów? W końcu pozbędziesz się błędów, które hamowały Twój rozwój. Jednocześnie wprowadzi zmiany, zwiększające Twoją widoczność i rozpoznawalność w sieci!

Jakie elementy są sprawdzane podczas naszego audytu strony internetowej?

  • On-Page SEO

    On-Page SEO to jeden z najważniejszych elementów audytu, ponieważ pokazuje, czy działania SEO przeprowadzone na stronie są zrozumiałe dla robotów Google. Oprócz tego sprawdza dopasowanie słów kluczowych oraz jakość i ilość zamieszczonej treści. Poza tym ta część audytu pokaże, czy zastosowałeś meta title i meta description, a także ile mają znaków. Dowiesz się również, z jaką częstotliwością były stosowane nagłówki o różnej hierarchii. Oczywiście jednym z najważniejszy elementów tej części audytu są frazy kluczowe – pojedyncze oraz te składające się z całych wyrażeń. Poza tym analiza pod względem On-Page SEO obejmuje sprawdzenie ilości treści na stronie, obecności tekstów alternatywnych, indeksacji, przekierowań, obsługi SSL, a także wielu innych istotnych elementów.

  • Rankingi

    Audyt strony internetowej pokaże Ci, jakie pozycje w wyszukiwarce Google zajmują stosowane przez Ciebie słowa kluczowe. Oprócz tego dowiesz się, jaki generują szacunkowy ruch. Zazwyczaj taka analiza obejmuje dziesięć fraz, które są najważniejsze dla Twojej witryny. Pozwala Ci to również w obiektywny sposób ocenić wpływ ruchu organicznego na Twój biznes. Jest to jeszcze bardziej istotne, gdy weźmiesz pod uwagę zajmowaną pozycję i potencjał danego słowa kluczowego.

  • Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

    To właśnie linki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na moc witryny, jej lokatę w Google oraz widoczność w sieci. Dlatego dobry audyt strony internetowej musi obejmować analizę siły domeny oraz liczby linków wykorzystywanych do budowy jej pozycji. Sprawdzisz także, na jakich stronach znajduje się najwięcej przekierowań na Twoją witrynę. Dzięki temu możesz ponownie przeanalizować ich jakość, zróżnicowanie i dopasowanie do tematyki Twojej witryny. Zauważ również, że przeprowadzony przez nas darmowy audyt SEO pokaże Ci, czy linki są przyjazne, konkretne i czytelne dla użytkowników. W końcu to właśnie takie przekierowania mają największe znaczenie dla robotów Google. Jeżeli będą dobre, to automatycznie wpłynie to na zwiększenie mocy Twojej strony internetowej.

  • Użyteczność, tzw. UX

    Dopasowanie do urządzeń mobilnych to konieczność, która w znaczący sposób wpływa na komfort korzystania z witryny. Dlatego audyt SEO obejmuje również sprawdzenie strony pod względem jej użyteczności dla użytkowników. Ma to ogromne znaczenie na współczynnik odrzuceń. Gdy strona będzie zbudowana z należytą starannością, a przede wszystkim z myślą o wymaganiach współczesnych odbiorców, to Internauci z większą chęcią będą ją odwiedzali. Poza tym analiza użyteczności obejmuje rendering urządzeń, czyli kontrolę sposobu wyświetlania witryny na różnych urządzeniach mobilnych. Pod tym względem kluczowe znaczenie mają smartfony i tablety, bo to właśnie one generują największy ruch na stronach internetowych. Oprócz tego audyt sprawdzi wykorzystanie treści flash, iFrames, obecność favicon, a także rozmiar oraz czytelność wykorzystywanych fontów. Ten element audytu przeanalizuje też stopień prywatności adresów poczty e-mail na stronie. Dzięki temu sprawdzisz, czy jesteś narażony na SPAM.

  • Wydajność strony www

    Wydajność witryny www wpływa nie tylko na komfort korzystania z niej, ale również na szybkość ładowania. Czy wiesz, dlaczego ma to znaczenie? W końcu niska wydajność wpływa na zwiększenie się współczynnika odrzuceń, a nawet może powodować obniżenie pozycji w wyszukiwarce Google. Podczas audytu SEO dowiesz się, czy musisz nad tym popracować. Szczególnie pomoże Ci w tym analiza szybkości strony – wpływa na to nie tylko zawartość witryny, ale również prędkość odpowiedzi serwera i jego silnik. Oprócz tego wydajność zależy od tego, co znajduje się na stronie. Szczególnie negatywnie działają zbyt duże multimedia, czyli nieskompresowane obrazy, tabele czy infografiki. Zauważ, że najlepsze wyniki osiągniesz wtedy, gdy ogólna wielkość witryny nie przekracza 5 MB. Zwróć również uwagę na to, iż audyt wydajności pomoże Ci ustalić, jakie i ile zasobów znajduje się na stronie, czy występują błędy JavaScript, wykorzystano kompresję GZIP, zastosowano minifikację i zadbano o optymalizację obrazów.

  • Media społecznościowe

    Czy Twoja strona jest połączona z mediami społecznościowymi? Tego dowiesz się z przeprowadzonego przez nas audytu strony internetowej. Jednocześnie przeanalizujemy Twoją aktywność na poszczególnych kanałach – to jest szczególnie ważne nie tylko dlatego, że buduje świadomość marki i umożliwia komunikację z klientami, ale również stanowi kolejny kanał sprzedaży. Poza tym media społecznościowe pozwalają ściągnąć jeszcze więcej odbiorców na Twoją stronę www. Dlatego tak istotny jest szeroki zasięg. W trakcie audytu przede wszystkim przeanalizujemy połączenie z Facebookiem, obecność linku do konta firmowego i tagów Facebook Open Graph. Oprócz tego istotnym elementem audytu jest sprawdzenie, czy na stronie znajduje się Facebook Pixel, czyli kodu, pozwalającego śledzić zachowania odbiorców przy wykorzystaniu reklam Facebook. Pamiętaj o tym, że audyt SEO w zakresie mediów społecznościowych nie ogranicza się jedynie do Facebooku. Przeanalizujemy także połączenie z Twitterem, Instagramem, LinkedIn oraz YouTubem.

  • Wyniki technologiczne

    Ostatnim już elementem sprawdzanym w audycie strony internetowej jest sprawdzenie wyników technologicznych. Polega to przede wszystkim na stworzeniu listy zidentyfikowanych programów, z których korzystasz na swojej witrynie. Wśród nich może być podłączony CMS, a także poszczególne wtyczki. Na liście, która jest dostępna w ostatecznym pliku z wnioskami z audytu, znajdziesz również podłączone narzędzia np. Google Analytics. Dzięki temu możesz sprawdzić, czy korzystasz z każdego z tych elementów, a przede wszystkim, ile ich wszystkich jest i czy nie obciążają Twojej strony. Zauważ, że wyniki technologiczne obejmują także bardziej szczegółowe informacje dotyczące np. adresu IP serwera, zestawu znaków, serwera DNS i www. Dzięki temu zyskujesz kompletny podgląd na to, jak funkcjonuje Twoja strona internetowa.

  • Skorzystaj ze szczegółowych informacji, jakie zapewnia audyt Twojej strony www od Zdobywców Sieci

Na czym polega audyt SEO?

Dokładna analiza strony internetowej i stopnia jej przydatności dla wyszukiwarki Google – właśnie tym jest audyt SEO. Dzięki niemu masz okazję dostrzec najważniejsze błędy, słabe punkty witryny, a także te dobrze wykonane zadania. Każdy z tych elementów ma wpływ na widoczność Twojej strony w sieci oraz na tempo jej pozycjonowania. Zauważ, że ważną częścią audytu strony internetowej jest plik tekstowy, który otrzymasz po przeprowadzeniu analizy. To właśnie w nim zawarte są informacje, tak przydatne podczas pozycjonowania oraz optymalizacji witryny. Tam też znajdziesz dane, wskazujące na to, czy strona jest przyjazna SEO.

Wykonaliśmy już wiele audytów SEO – dołącz do firm, które skorzystały z tego rozwiązania!

Referencje

Sprawdź, co o naszych audytach sądzą inni

Wykonaj stronę internetową wdrażając zalecenia zawarte w audycie.

Sam audyt do nie wszystko. Najważniejsze jest wdrożenie audytu w życie.

Szczegółowy i dokładny audyt strony internetowej to może być spory wydatek. Jednak jest to niezbędny krok zawsze wtedy, gdy chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w wyszukiwarce.

Pamiętaj, że często jest łatwiej, szybciej i taniej wykonać nową stronę internetową niż dostosowywać starą witrynę do nowoczesnych zaleceń audytu.

Nasz automatyczny audyt otrzymujesz za darmo, jednak jego wdrożenie w życie będzie kosztować. Zapoznaj się z naszym cennikiem wykonania strony internetowej.

Obejrzyj na YouTube: Ile kosztuje strona www dla lokalnej firmy? Ile kosztuje strona www dla lokalnej firmy?

Standard

Przewijana strona bez zakładek, podzielona na kilka sekcji. Idealna do prezentacji niewielkiej firmy.
1500 zł /netto
Czas realizacji: 2 - 4 tygodnie
Obejrzyj na YouTube: Z czego wynikają różnice cenowe za wykonanie strony? Z czego wynikają różnice cenowe za wykonanie strony?

Biznes

Strona z większą ilością podstron i treści. Przygotowana do pozycjonowania w Google.
2500 zł /netto
Czas realizacji: 2 - 4 tygodnie
Obejrzyj na YouTube: Co musi mieć strona www, żeby sprzedawała? Ile kosztuje strona www dla firmy?

Premium

Ulepszony pakiet "Biznes", który posiada jeszcze więcej zakładek + moduł Aktualności / Blog.
3500 zł /netto
Czas realizacji: 2 - 4 tygodnie