Etapy współpracy

Plan działania
1. Plan realizacji

Omówienie zakresu prac i wycena projektu.

Umowa
2. Bezpieczeństwo

Podpisujemy czytelną umowę.

Zaliczka
3. Zaliczka

Wpłacasz zaliczkę 30% wartości zamówienia.

Treść
4. Zawartość

Dostarczasz nam materiały do wstawienia na stronę (teksty na podstrony i logo). Jeśli nie masz materiałów, możemy je przygotować za Ciebie.

Projekt
5. Projekt

Po kilku dniach otrzymujesz wstępny projekt strony.

Poprawki
6. Poprawki

Poprawiamy projekt wg. Twoich sugestii. Nie ma limitu na ilość poprawek. Im lepiej dogadamy się na początku, tym mniejsza będzie ilość poprawek.

Szkolenie
7. Szkolenie

Otrzymujesz wszystkie dane dostępowe i przeprowadzamy krótkie szkolenie z obsługi strony.

Start
8. Startujemy

Wrzucamy stronę do sieci, włączamy ją dla użytkowników.

Rozliczenie
9. Rozliczenie

Wpłacasz pozostałe 70% wartości zamówienia.

Zakończenie prac
10. Koniec

Koniec współpracy, choć niezupełnie ponieważ jesteśmy w kontakcie jeśli chcesz skorzystać z pomocy technicznej. Pomoc oferujemy zupełnie za darmo, bez ograniczeń czasowych.